- Jesteś tutaj:
- Kandydaci
- Rekrutacja on-line
- Dla cudzoziemców
Rekrutacja cudzoziemców
Rekrutacja cudzoziemców, podejmujących studia na zasadach innych niż obowiązujące obywateli polskich, przebiega w następujących etapach:
- rejestracja w Systemie Rekrutacji Elektronicznej (zgodnie z harmonogramem)
- potwierdzenie znajomości języka polskiego (w przypadku braku dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego uzyskanie potwierdzenia Uczelni, że przygotowanie oraz stopień znajomości języka polskiego pozwalają na podjęcie studiów w języku polskim),
- złożenie wymaganych dokumentów (zgodnie z harmonogramem)
- weryfikacja złożonych dokumentów
- wydawanie decyzji o przyjęciu na studia
Wymagane w rekrutacji dokumenty należy złożyć:
- osobiście w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
- lub wysłać je pocztą.
Nie przyjmujemy dokumentów wysłanych drogą mailową.
Wymagane dokumenty dostępne tutaj.
Każdy obcokrajowiec przebywający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek posiadania ważnego ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce. Brak dowodu ubezpieczenia sprawia, że pacjent sam płaci za usługi medyczne.
Domu Studenta
Pobierz wniosek