Regulamin funkcjonowania Uczelnianych Organizacji Studenckich wg Zarządzenia nr 12/21 z 22.02.2021 r.
Załączniki do pobrania:
- Zał. nr 1 Wniosek o zarejestrowanie Uczelnianej Organizacji Studenckiej
- Zał. nr 2 Ogólne wytyczne dotyczące pisania statutu Uczelnianej Organizacji Studenckiej
- Zał. nr 3 Zgoda na pełnienie funkcji Opiekuna Uczelnianej Organizacji Studenckiej
- Zał. nr 4 Opinia Kierownika jednostki organizacyjnej w sprawie utworzenia Uczelnianej Organizacji Studenckiej
- Zał. nr 5 Sprawozdanie z działalności Uczelnianej Organizacji Studenckiej
- Zał. nr 6 Formularz aktualizacji danych Uczelnianej organizacji studenckiej
- Zał. nr 7 Rezygnacja Opiekuna Uczelnianej Organizacji Studenckiej
Data aktualizacji: 2023-08-23
Dokumenty do pobrania dla kandydatów na członków kół naukowych AŁ: