Przejdź do głównego menu
Przejdź do treści
Przejdź do mapy serwisu
  • Wydział Nauk o Zdrowiu
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • USOS
  • Ikona tłumacza języka migowego
  • Film o uczelni z tłumaczem języka migowego
  • Film o projekcie Dostępna i bez barier z audiodeskrypcją
  • EN
Herb Polski

Akademia Łomżyńska - Logo

      • Rekrutacja
      • Ważne terminy
      • Wymagane dokumenty
      • Opłaty za studia
      • Informacja dla cudzoziemców
      • Kontakt
      • Oferta kształcenia
      • Studia I stopnia
      • Studia II stopnia
      • Studia jednolite magisterskie
      • Studia podyplomowe
      • Kursy i szkolenia
      • więcej
      • Dom Studenta
      • Oferta dla studentów
      • Galeria
      • Kontakt
      • więcej
      • Film o Uczelni
      • Widok na panoramę Łomży od strony Piątnicy
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure for Students
      • Portal Studencki (Stypendialny)
      • więcej
      • Biblioteka
      • Aktualności
      • Instrukcje
      • Katalog on-line
      • Katalogi
      • E-booki
      • Dziekanat
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Plany i sesje
      • Organizacja roku
      • Plany zajęć
      • Sesje egzaminacyjne
      • Samorząd Studentów
      • O nas
      • Regulamin
      • Członkowie
      • więcej
      • Stypendia
      • Informacje podstawowe
      • O charakterze socjalnym
      • Dla osób niepełnosprawnościami
      • Rektora dla najlepszych studentów
      • Ministra za wybitne osiągnięcia
      • Zapomoga
      • Studenci z niepełnosprawnościami
      • Informacje ogólne
      • Stypendia
      • Dofinansowanie
      • Psycholog online
      • więcej
      • Biuro Karier
      • Oferty pracy
      • Kontakt
      • więcej
      • Ubezpieczenia
      • NNW/OC
      • Zdrowotne
      • Dodatkowe linki
      • Regulamin studiów
      • Kredyty studenckie
      • Opłaty za studia
      • Psycholog
      • Generator kont Wi-Fi
      • Centralny wydruk
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure Dev Tools for Teaching
      • więcej
      • Kontakty
      • Książka adresowa
      • Formularze i druki
      • Kwestura
      • Kadry
      • Dział Współpracy z Zagranicą
      • Oferty pracy
      • Aktualne oferty
      • Archiwum ofert
      • Poczta
      • Informacje
      • Logowanie
      • Plany zajęć
      • Organizacja roku
      • Kierunki
      • Wi-Fi
      • Eduroam - informacje o sieci
      • Generator kont
  • Doktoraty i habilitacje
      • Nauka
      • Aktualności
      • Rozwój naukowy
      • Konferencje naukowe
      • Wydarzenia naukowe
      • Jednostki badawcze
      • Działalność badawcza
      • Infrastruktura badawcza
      • Prawo autorskie i komercjalizacja
      • Czasopismo
      • Stypendia
      • Przydatne linki
      • Projekty
      • Aktualności
      • Projekty realizowane
      • Projekty zakończone
      • Źródła finansowania
      • Koła naukowe
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Regulamin
      • Senackie Komisje ds. Etyki Badań Naukowych
      • Skład Komisji
      • Zadania komisji
      • Regulamin
      • Informacja dla studentów
      • Dokumenty do pobrania
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • HR Excellence in Research
      • Wyróżnienie Logo HR
      • Karta Naukowca
      • Etapy wdrożenia
      • Struktura organizacyjna
      • Oferty pracy dla naukowców
      • Dokumenty i dodatkowe informacje
      • Kontakt
      • ul. Akademicka 14, pok. 9
        tel. 86 216 82 79

      • więcej
      • Współpraca Zagraniczna
      • Aktualności
      • ECTS
      • Umowy międzynarodowe
      • Programy NAWA
      • Kontakt
      • więcej
      • Dla studentów
      • Wyjazdy studentów
      • Wyjazdy na praktykę (SMP)
      • Wyjazdy na studia (SMS)
      • Blended Intensive Programmes
      • Green Travel
      • Stawki stypendialne
      • Erasmus+
      • O programie
      • Koordynatorzy
      • więcej
      • Dla pracowników
      • Wyjazdy pracowników
      • Wyjazdy w celach szkoleniowych (STT)
      • Wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (STA)
      • Stawki stypendialne
      • Warto wiedzieć
      • Oficjalny Serwis Programu Erasmus+
      • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
      • Przewodnik finansowy dla studentów Erasmusa
      • Stypendia w USA
      • Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP
      • Fundacja MIRD
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Uczelnia
      • Aktualności
      • Kalendarium
      • Historia
      • Władze Uczelni
      • Jakość Kształcenia
      • Kontakt
      • więcej
      • Social media
      • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
      • Akademickie Centrum Języków Obcych
      • O nas
      • Wydarzenia
      • Kursy językowe
      • Pearson Test of English
      • Kontakt
      • więcej
      • Zamówienia Publiczne
      • Najnowsze postępowania
      • Zasady zamówień
      • Plany zamówień publicznych
      • Zamówienia poniżej 130 000 złotych netto
      • Zamówienia powyżej 130 000 złotych netto
      • Szacowanie wartości zamówienia
      • Wydawnictwo
      • O wydawnictwie
      • Nasze publikacje
      • Czasopismo
      • Dla autorów
      • więcej
      • Liceum Mistrzostwa Sportowego
      • O Nas
      • Rekrutacja
      • Nauka
      • Kontakt
      • więcej
      • Ochrona danych osobowych
      • Aktualności
      • Obowiązek informacyjny
      • Kontakt z IOD
      • więcej

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MIKOŁAJEM

Szczegóły
Opublikowano: 27 listopad 2012

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MIKOŁAJEM 

MIKOŁAJKOWA ZBÓRKA PRZYBORÓW SZKOLNYCH DLA DZIECI W SZPITALU

do 4 grudnia 2012 r. pokój dziekanatu III piętro

Studenci Pielęgniarstwa kolejny raz organizują akcje zbierania upominków dla dzieci przebywających w łomżyńskim szpitalu. 

W tym roku najchętniej widziane będą przybory szkolne: kredki, mazaki, bloki rysunkowe, wycinanki…., które w szpitalnej świetlicy umilą dzieciom czas choroby spędzany w szpitalu. 

Upominki można przynosić do pokoju dziekanatu na III piętrze do dnia 4 grudnia. Opiekunem akcji jest pani dr Joanna Chilińska. 

DZIĘKUJEMY!!! ?

DRUŻYNA PWSIiP w Finale

Szczegóły
Opublikowano: 27 listopad 2012

DRUŻYNA PWSIiP w Finale 

OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU KULINARNEGO DLA SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH

Studentki Technologii Żywności i Żywienia Człowieka, Joanna Zdrodowska (III sem.) i Natalia Busłowska (V sem.), w zespole z panią mgr inż. Dorotą Miarką weszły do „złotej dziesiątki”  w II edycji ogólnopolskiego konkursu "Tradycyjne Produkty". Organizatorem konkursu jest  Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej.

17-18 października bieżącego roku odbyły się w Augustowie warsztaty  kulinarne, w których brały udział szkoły gastronomiczne z województwa podlaskiego. Do udziału w nich zakwalifikował się zespół  5 studentów z naszej uczelni. W trakcie warsztatów odbyło się szkolenie pod okiem najlepszych mistrzów sztuki kulinarnej. Uczestnicy mieli możliwość samodzielnego stworzenia nowych dań i  potraw wykorzystujących regionalne produktu i nowoczesne techniki kulinarne. 

Podobne warsztaty odbywały się w województwach: lubelskim, kujawsko - pomorskim, zachodniopomorskim, podkarpackim. 

Dla uczestników wszystkich warsztatów ogłoszono konkurs, w którym wystartowało około setki zespołów. 

Nasz zespół, jako jedyny z województwa podlaskiego, wszedł do ścisłego finału konkursu kulinarnego " Tradycyjne Produkty- Nowoczesna Kuchnia Polska", odbywającego się w ramach projektu  "żywność wysokiej jakości". 

Na finałowe zmagania z pozostałymi dziewięcioma drużynami pojadą dwie studentki na finał: Joanna Zdrodowska (III sem.) i Natalia Busłowska (V sem.), które pod wodza pani D. Miarki staną do kuchennej walki w Warszawie, 16 i 17 grudnia 2012,  w Centrum Sztuki Kulinarnej. 

Trzymamy kciuki !!!

A oto konkursowe potrawy: 

  • przystawka - serowy zawijaniec z chlebowymi chipsami
  • danie główne - pistacjowa nutria z żubrówkowymi wiśniami i wędzonym boczniakiem
  • deser - mrożony krem z antonówki i kwiatowego miodu

Brzmi smakowicie!!!!! 

III Otwarty Turniej Mikołajkowy Piłki Siatkowej o Puchar Rektora PWSIiP w Łomży

Szczegóły
Opublikowano: 21 listopad 2012

III OTWARTY TURNIEJ MIKOŁAJKOWY W PIŁCE SIATKOWE O PUCHAR REKTORA  

Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży

Instytut Wychowania Fizycznego zaprasza wszystkich studentów do udziału w III Otwartym Turnieju Mikołajkowym w Piłce Siatkowej o Puchar Rektora  Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. Turniej odbędzie się 15 grudnia 2012 r. w sali gimnastycznej Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Łomży, ul. Reymonta w godz. 9:00 – 16:00. 

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły w Komunikacie Nr 1.

  • I   Organizator -  Instytut Wychowania Fizycznego PWSIiP w Łomży
  • II  Termin - 15 grudnia 2012 roku
  • III Termin nadsyłania zgłoszeń do 03.12.2012 r. (wzór zgłoszenia zgodny z załącznikiem nr 1)  na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • IV Miejsce – Sala Gimnastyczna Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Łomży, ul. Reymonta
  • V Kierownik zawodów – Renata Sobczak
  • VI Sędzia główny – Zbigniew Brajczewski
  • VII Warunki uczestnictwa:
  1. W turnieju bierze udział max 12 drużyn – decyduje kolejność zgłoszeń.
  2. Prawo startu mają drużyny zorganizowane (min 6 osób, max 10 osób w drużynie) bez względu na płeć, kierunek i rok studiów.
  3. W przypadku wystąpienia w meczu zawodnika nieuprawnionego do gry, drużyna przeciwna wygrywa spotkanie walkowerem.
  4. Zawodnik może reprezentować tylko jeden zespół.
  5. Zawodnika uznaje się za nieuprawnionego do gry w danym zespole, jeżeli jego nazwisko i imię nie figuruje na zbiorczej liście drużyny potwierdzonej przez Organizatora.
  6. Kapitanowie drużyny mają prawo wnieść protest dotyczący tożsamości zawodników drużyny nie później niż przed zakończeniem spotkania.

VIII Przepisy i zasady gry:

  1. W turnieju obowiązują przepisy gry w piłkę siatkowa ustalone przez FIVB dostosowane do warunków bazowych uczelni.
  2. System rozgrywek zostanie opracowany po zamknięciu list zgłoszeniowych.

IX Ubezpieczenie – W turnieju mogą uczestniczyć zawodnicy posiadający ubezpieczenie od   następstw nieszczęśliwych wypadków, organizator nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe nieszczęśliwe wypadki.

VI Nagrody

  1. Za zajęcie I, II, III miejsca, drużyny otrzymają puchary i dyplomy.
  2. Za zajęcie miejsc od IV drużyny otrzymają pamiątkowe dyplomy.

PROGRAM – zostanie opracowany po zamknięciu list zgłoszeniowych

W załączeniu karta zgłoszeniowa

Wspólne śpiewanie pieśni patriotycznych

Szczegóły
Opublikowano: 12 listopad 2012

Przez blisko dwie godziny mury uczelni rozbrzmiewały dźwiękami pieśni patriotycznych – legionowych, żołnierskich, a także bardziej współczesnych, jak na przykład „Mury” Jacka Kaczmarskiego. 

Wśród śpiewających byli studenci, którzy dość wstydliwie dołączali się do śpiewania, i pracownicy uczelni. Prym wiodła grupa świetnie przygotowanych i odświętnie ubranych studentek, które swoimi dźwięcznymi głosami pomagały innym we wspólnym śpiewaniu tekstów pieśni wyświetlanych na dużym ekranie. 

To pierwsza taka patriotyczna inicjatywa studencka w PWSIiP. Samorząd spisał się na „5”, a  Przewodniczący Sebastian Chrzanowski nawet na „6” – szczególne wyrazy uznania za krawat i koszule w biało-czerwonych barwach !!! 

Może powtórzycie akcję 3 maja????

Czytaj więcej...

ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI - WSPÓLNE ŚPIEWANIE PIEŚNI PATRIOTYCZNYCH

Szczegóły
Opublikowano: 10 listopad 2012

Samorząd Studentów PWSIiP zaprasza wszystkich chętnych, studentów i pracowników uczelni, do wspólnego śpiewania pieśni patriotycznych. W ten sposób pragniemy przeżyć tegoroczną rocznicę odzyskania niepodległości. Śpiewające spotkanie rozpocznie się w poniedziałek 12 listopada po godzinie 10.00 na holu przy wejściu do budynku głównego uczelni.

Dla tych, którzy mają problem ze słowami pieśni będzie przygotowany rzutnik i ekran z odpowiednimi slajdami.

ZAPRASZAMY!!

Przewodniczący Samorządu
Sebastian Chrzanowski

Erasmus - termin egzaminu z języka angielskiego

Szczegóły
Opublikowano: 07 listopad 2012

Egzamin językowy z języka angielskiego dla osób ubiegających się o wyjazd w ramach Erasmusa w semestrze letnim w roku akademickim 2012/2013 odbędzie się 13.11.2012 r. o godz. 11.30 w sali 107.

Rok akademicki w Akademii Przedszkolaka 2012 rozpoczęty!

Szczegóły
Opublikowano: 07 listopad 2012

Ponad siedmiuset najmłodszych studentów rozpoczęło zajęcia w 3. edycji Akademii Przedszkolaka PWSIP. Podczas dwudniowej inauguracji roku akademickiego sześciolatki ze szkół i przedszkoli – nie tylko łomżyńskich – zdawały swoisty egzamin wstępny, który polegał na  zaprezentowaniu własnych umiejętności scenicznych. 

Wszystkie grupy były świetne w tańcach, śpiewach i recytacjach i wszystkie występy przyjmowane były przez dzieci z wielkim aplauzem. 

Jego Magnificencja Rektor PWSIP, dr hab. Robert Charmas każde dziecko pasował rektorskim berłem na studenta, a towarzysząca mu Pani Prorektor ds. Dydaktyki i Spraw Studenckich, dr Krystyna Kleszczewska wręczała nauczycielom znaczki AP dla każdego dziecka uczestniczącego w zajęciach.  

Zarówno inauguracja, jak i zajęcia Akademii odbywać się będą w wyznaczone wtorki i środy, ze względu na ilość chętnych. I tak we wtorek 6 listopada swoją studencką przygodę rozpoczęły sześciolatki z następujących placówek:  

  1. Publiczne Przedszkole nr 5, 
  2. Szkoła Podstawowa w Kupiskach,
  3. Publiczne Przedszkole nr 9, 
  4. Szkoła Podstawowa w Konarzycach,
  5. Publiczne Przedszkole nr 15, 
  6. Przedszkole Miejskie w Kolnie, 
  7. Publiczne Przedszkole nr 10, 
  8. Niepubliczne Przedszkole "Wesołe słoneczko".

Zaś w środę 7 listopada pasowanie na studenta przeżyły dzieci uczęszczające do:

  1. Szkoły Podstawowej nr 5,
  2. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piątnicy,
  3. Publicznego Przedszkola nr 4, 
  4. Szkoły Podstawowej w Borkowie,
  5. Publicznego Przedszkola nr 14, 
  6. Szkoły Podstawowej w Janowie,
  7. Publicznego Przedszkola nr 8, 
  8. Szkoły Podstawowej nr 7, 
  9. Szkoły Podstawowej nr 10, 
  10. Publicznego Przedszkola nr 1,
  11. Niepublicznego Przedszkola "Mały Artysta". 

Przed najmłodszymi studentami zajęcia z chemii, wychowania fizycznego, technologii żywności, bezpieczeństwa w internecie… i wiele innych. Każde z nich prowadzone będzie przez nauczycieli akademickich naszej uczelni, a to - jak sami przyznają - jest dla nich wielkim wyzwaniem, bowiem dzieci są najbardziej wymagającymi studentami, i zająć ich uwagę przez godzinę to nie lada wyczyn. 

Akademia Przedszkolaka nie odbywałaby się tak sprawnie, gdyby nie wielkie zaangażowanie studentów, którzy pomagają dzieciom w szatni i są ich opiekunami i przewodnikami. 

W pierwszej edycji Akademii Przedszkolak brało udział 200 dzieci. W roku ubiegłym było ich już 500, a w tym roku jest to liczba przekraczająca 700. Gdyby w takim tempie przyrastała liczba dorosłych studentów, bylibyśmy w krótkim czasie największą uczelnią w Polsce!!! 

Czytaj więcej...

Studenci pamiętają o historycznych grobach.

Szczegóły
Opublikowano: 31 październik 2012

Studenci zaangażowani w Samorząd Studentów PWSIiP w Łomży po raz kolejny zadbali o leśne groby w Giełczynie, gdzie jest miejsce pochówku mieszkańców ziemi łomżyńskiej – Polaków i Żydów, zamordowanych przez hitlerowców podczas II Wojny Światowej.  Studenci, w przeddzień święta Wszystkich Świętych i Dnia Zadusznego wybrali się tam, aby uczcić ich pamięć i uporządkować to szczególne miejsce.
Po uprzątnięciu liści i gałęzi reprezentanci Samorządu zapalili znicze oraz złożyli kwiaty. „To coroczna inicjatywa samorządu studenckiego, a dbanie o takie miejsca pamięci to obowiązek każdej osoby utożsamiającej się z historią Polski” – podkreśla jego przewodniczący, Sebastian Chrzanowski.
Dziękujemy Samorządowi Studenckiemu za podejmowanie inicjatyw, które wiążą się z pielęgnowaniem historii i pamięci o osobach, które zginęły za nasz kraj.

Czytaj więcej...

Wykład otwary filologia angielska - dr G. Kość

Szczegóły
Opublikowano: 25 październik 2012

Wykład dr Grzegorza Kościa "Nation-Building through Portraiture during the Cold War" dotyczył roli fotografii portretowej w budowaniu poczucia wspólnoty narodowej Amerykanów w latach Zimnej Wojny.

Dr Kość wyjaśnił na początku przyczyny kulturowe i historyczne rosnącego znaczenia fotografii portretowej w sferze publicznej po Drugiej Wojnie Światowej. Zauważył też, że w tym okresie wzrosło naiwne zaufanie do fotografii jako technologii obrazowania skutecznie odkrywającej rzeczywistość niedostępną ludzkiemu oku. Tak pojmowana fotografia stała się narzędziem obrazowania osób w celu odkrycia ich tożsamości.
W mniemaniu wielu fotografia uwidaczniała prawdę o ludziach, którą ci skrywają bądź maskują. Miało to ogromne znaczenie w okresie zimnowojennym, gdy wszyscy nabrali podejrzliwości co do lojalności innych. Nieświadomie uciekano się do technik, które do dziś kojarzymy z nazistami. Paradoksalnie, w okresie gdy społeczeństwo amerykańskie było zohydzone eugeniką i frenologią nazistowską, w prasie amerykańskiej można było znaleźć przykłady zdjęć komunistów i szpiegów komunistycznych do złudzenia przypominających obrazy fotosyntetyczne Francisa Galtona z ubiegłego wieku, które tak bardzo zainspirowały nazistów. Sporządzał on abstrakcyjne obrazy powstałe przez nałożenie portretów różnych postaci w celu uzyskania form idealnych, fizjognomicznych matryc typów ludzkich, np. twarzy lekarza, kryminalisty czy Żyda.
Jak dowodził dr Kość, po wojnie stosowano podobne zabiegi w amerykańskiej fotografii prasowej choć w sposób mniej jawny bądź nieświadomy. Wreszcie wykładowca wyjaśniał jak powojenna fotografia portretowa uwiarygodniała lojalność osób, które zamieszkiwały terytoria mające oficjalnie stać się oficjalnie stanami amerykańskimi, tj. Alaskę i Hawaje. Ludzi mieszkający tam byli systematycznie przedstawiani jako idealni Amerykanie przez prasową fotografię by zminimalizować wątpliwości ludzi zamieszkujących główną część kontynentu co do lojalności nowych obywateli.
Wykład wzbudził duże zainteresowanie słuchaczy. Był wygłoszony w języku angielskim, natomiast dyskusja po wykładzie toczyła się w języku polskim.
W wykładzie otwartym wzięli udział nie tylko studenci filologii, ale także studenci Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Łomży i uczniowie kilu szkół ponadgimnazjalnych.

Czytaj więcej...

ŁOMŻYŃSKIE SPOTKANIA z EKONOMIĄ – spotkanie w PWSIiP

Szczegóły
Opublikowano: 24 październik 2012

{rokbox album=|spot_ekon2012| size_t=|300 200|}images/stories/spotkanie_z_ekononista10_2012.jpg{/rokbox}

Kilkadziesiąt osób – pracownicy uczelni, przedsiębiorcy, samorządowcy,  nauczyciele i uczniowie – wysłuchało prelekcji prof. dr hab. Henryka Wnorowskiego i dr Antoniego Chojnowskiego. Profesor H. Wnorowski mówił na temat identyfikacji kosztów i korzyści z wprowadzenia EURO, zaś dr A. Chojnowski omówił problemy związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem w kryzysie. 

Profesor Henryk Wnorowski (Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w  Białymstoku) postawił tezę, że przystąpienie do strefy EURO, skądinąd istotne, nie jest warunkiem osiągnięcia wzrostu gospodarczego. Zdaniem Pana Profesora „zwłoka we wprowadzaniu tej waluty w Polsce nie oznacza w żadnym stopniu iż rezygnujemy, bądź że ominą nas wszystkie sformułowane gdziekolwiek i przez kogokolwiek korzyści, jeśli są autentyczne, jedynie najwyżej zostaną odsunięte w czasie”. W swoim wystąpieniu mówca podkreślił, że  w obecnej kryzysowej sytuacji na świecie Polska korzysta z tego, że mamy własną walutę, wydaje się, że wcale nie nadmiernie osłabioną, lecz taką, której aktualny kurs sprzyja konkurencyjności naszej gospodarki.

Czytaj więcej...

Kurs języka hiszpańskiego

Szczegóły
Opublikowano: 23 październik 2012

Wszystkich zainteresowanych nauką  języka hiszpańskiego prosimy o kontakt z panią Małgorzatą Stankiewicz pok. 328 – Instytut Społeczno-Humanistyczny. 

Godziny zajęć – do ustalenia. Odpłatność – 200 zł za semestr. 

ZAPRASZAMY

Akademia Młodych Dyplomatów – propozycja dla studentów ostatnich lat studiów

Szczegóły
Opublikowano: 22 październik 2012

Szanowny Studencie!!

Trwa nabór do dziewiątej edycji Akademii Młodych Dyplomatów. Jeśli chciałbyś zdobyć unikatowe kwalifikacje i umiejętności i wejść w świat dyplomacji – ta propozycja jest dla Ciebie.

Akademia Młodych Dyplomatów (AMD) jest pierwszym w Polsce, unikatowym programem dyplomatycznym, przygotowującym studentów ostatnich lat studiów oraz młodych absolwentów do rekrutacji do polskiej służby zagranicznej, polskiej służby cywilnej oraz instytucji europejskich i organizacji międzynarodowych.

Wszystkiego o Akademii i warunkach bycia jej słuchaczem znajdziesz na stronie: link i w załączonym pliku pdf. Kliknij aby pobrać plik pdf

Program Erasmus – rekrutacja na semestr letni 2012-2013

Szczegóły
Opublikowano: 15 październik 2012

Rozpoczęła się rekrutacja  na wyjazdy na studia i praktyki  zagraniczne organizowane w ramach programu  ERASMUS  w roku akademickim 2012/2013. 

Rekrutacja będzie trwała do dn. 12.11.2012. 

Wszyscy studenci zainteresowani studiami w prestiżowych uczelniach europejskich proszeni są o  zgłaszanie się do Działu Współpracy Zagranicznej, pok. 102.

Inauguracja Roku Akademickiego 2012-2013

Szczegóły
Opublikowano: 08 październik 2012

(fragment wystąpienia inauguracyjnego JM Rektora)

Ekscelencjo
Szanowni Państwo

Określając formułę nowej misji uczelni: KSZTAŁCIMY PRAKTYKÓW, mieliśmy świadomość, że misja to jest coś takiego, czego owoce wychodzą poza nas samych, a środowisko akademickie, także naszej uczelni, musi stanowić niezbędny składnik rozwoju regionalnego. Uczelnia przyszłości, to uczelnia przedsiębiorcza, proinnowacyjna, dostarczająca cennej wiedzy oraz realizująca szerokie kształcenie dla studentów w różnym wieku. Nie można zapomnieć o holistycznym ujęciu tych procesów, a więc musimy pamiętać, że celem kształcenia na poziomie wyższym musi być także rozwijanie osobowości studentów, ich kreatywności i umiejętności przystosowania się do nowych, trudnych do przewidzenia wyzwań. Przyszłość bowiem należy do ludzi wrażliwych, o globalnym i syntetycznym sposobie myślenia, zdolnych do zaskakujących skojarzeń, obdarzonych odwagą, wysoką inteligencją emocjonalną oraz darem empatii.

Czytaj więcej...

Zaproszenie na Uroczystą Inaugurację Roku Akademickiego 2012/2013

Szczegóły
Opublikowano: 27 wrzesień 2012

JM Rektor i Senat
Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
mają zaszczyt zaprosić  na

Uroczystą Inaugurację Roku Akademickiego 2012/2013
która odbędzie się dnia 6 października 2012 r. 
w nowej Auli PWSIiP w Łomży
(nowe budynki)

Czytaj więcej...

Przeciwdziałanie Przemocy w Rodzinie i Procedura "Niebieskie Karty"

Szczegóły
Opublikowano: 13 wrzesień 2012

Konferencja
Przeciwdziałanie Przemocy w Rodzinie i Procedura "Niebieskie Karty"
25 września 2012 r.

Czytaj więcej...

UWAGA! oferta najmu lokalu z przeznaczeniem na prowadzenie bufetu

Szczegóły
Opublikowano: 11 wrzesień 2012

Kliknij aby zapoznać się ze szczegółami

JM Rektor elekt Politechniki Warszawskiej nawiązuje współpracę z naszą uczelnią

Szczegóły
Opublikowano: 31 sierpień 2012

Bardzo dobrym zwiastunem rozpoczynającego się wkrótce roku akademickiego stała się wizyta w naszej uczelni reprezentacji najwyższych władz i nauczycieli akademickich Politechniki Warszawskiej.

Czytaj więcej...

PWSIiP na Olimpiadzie w Londynie

Szczegóły
Opublikowano: 27 lipiec 2012

Pani mgr Marta Miller, trenerka Klubu Uczelnianego AZS PWSiP, pobiegła z olimpijskim zniczem podczas biegu sztafetowego niosącego olimpijski płomień na tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Londynie.   

Pani Marta, reprezentująca także nasza uczelnię, biegła z pochodnią na trasie pomiędzy miastami Madistone i Guildford w Anglii i pokonała w ten sposób najwspanialsze 300 metrów w swoim sportowym życiu. 

Zakwalifikowanie się do sztafety olimpijskiej to nie lada sukces. Z Polski uzyskało taką możliwość tylko 18 osób!

Czytaj więcej...

NIEZAWODNI BIEGACZE Z NASZEJ UCZELNI W 33 ODSŁONIE REKORDOWEGO MARATONU

Szczegóły
Opublikowano: 25 lipiec 2012

{rokbox album=|maraton2012| size_t=|250 180| thumbcount=|1| }images/stories/galeria/maraton2012/img_5573.jpg{/rokbox}

Słoneczna i upalna aura nie zniechęciła piątki odważnych biegaczy z naszej uczelni do uczestnictwa w łomżyńskim etapie bicia maratońskiego rekordu.

Czytaj więcej...

  1. Kierunki zamawiane po raz kolejny w PWSIiP
  2. NIEWIDZIANA ŁOMŻA
  3. PWSIiP – UCZELNIĄ LIDERÓW 2012
  4. BĄDŹ AKTYWNY! WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATCH, POROZMAWIAJ Z PRACODAWCAMI, DORADCAMI, ZAPROŚ ZNAJOMYCH! PRZYJDŹ NA IV AKADEMICKIE TARGI PRACY!

Strona 58 z 64

  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Studia I stopnia

  • Administracja
  • Automatyka i robotyka
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Dietetyka
  • Filologia angielska
  • Informatyka
  • Kosmetologia
  • Logistyka
  • więcej
  • Studia II stopnia

  • Administracja
  • Informatyka
  • Pielęgniarstwo
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Zarządzanie
  • Studia jednolite magisterskie

  • Fizjoterapia
  • Prawo
  • Studia podyplomowe

  • Master of Business Administration
  • Mediacje i negocjacje
  • Transport drogowy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
  • więcej
  • Kursy i szkolenia

  • Certyfikat Pearson Test of English
  • Organizacja Pomocy Społecznej
  • więcej
  • Social media

  • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
  • Kontakt

  • Akademia Łomżyńska
  • Akademicka 14, 18-400 Łomża
  • NIP: 718-19-47-148
  • +48 86 215 59 50
  • biuro@al.edu.pl
  • Strona główna - Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Łomżyńskiej
Copyright @2025 - Akademia Łomżyńska - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: Dział Systemów Komputerowych
Deklaracja dostępności - USOSweb - Poczta - Mapa strony - Pomoc - Kontakt