Przejdź do głównego menu
Przejdź do treści
Przejdź do mapy serwisu
  • Wydział Nauk o Zdrowiu
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • USOS
  • Ikona tłumacza języka migowego
  • Film o uczelni z tłumaczem języka migowego
  • Film o projekcie Dostępna i bez barier z audiodeskrypcją
  • EN
Herb Polski

Akademia Łomżyńska - Logo

      • Rekrutacja
      • Ważne terminy
      • Wymagane dokumenty
      • Opłaty za studia
      • Informacja dla cudzoziemców
      • Kontakt
      • Oferta kształcenia
      • Studia I stopnia
      • Studia II stopnia
      • Studia jednolite magisterskie
      • Studia podyplomowe
      • Kursy i szkolenia
      • więcej
      • Dom Studenta
      • Oferta dla studentów
      • Galeria
      • Kontakt
      • więcej
      • Film o Uczelni
      • Widok na panoramę Łomży od strony Piątnicy
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure for Students
      • Portal Studencki (Stypendialny)
      • więcej
      • Biblioteka
      • Aktualności
      • Instrukcje
      • Katalog on-line
      • Katalogi
      • E-booki
      • Dziekanat
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Plany i sesje
      • Organizacja roku
      • Plany zajęć
      • Sesje egzaminacyjne
      • Samorząd Studentów
      • O nas
      • Regulamin
      • Członkowie
      • więcej
      • Stypendia
      • Informacje podstawowe
      • O charakterze socjalnym
      • Dla osób niepełnosprawnościami
      • Rektora dla najlepszych studentów
      • Ministra za wybitne osiągnięcia
      • Zapomoga
      • Studenci z niepełnosprawnościami
      • Informacje ogólne
      • Stypendia
      • Dofinansowanie
      • Psycholog online
      • więcej
      • Biuro Karier
      • Oferty pracy
      • Kontakt
      • więcej
      • Ubezpieczenia
      • NNW/OC
      • Zdrowotne
      • Dodatkowe linki
      • Regulamin studiów
      • Kredyty studenckie
      • Opłaty za studia
      • Psycholog
      • Generator kont Wi-Fi
      • Centralny wydruk
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure Dev Tools for Teaching
      • więcej
      • Kontakty
      • Książka adresowa
      • Formularze i druki
      • Kwestura
      • Kadry
      • Dział Współpracy z Zagranicą
      • Oferty pracy
      • Aktualne oferty
      • Archiwum ofert
      • Poczta
      • Informacje
      • Logowanie
      • Plany zajęć
      • Organizacja roku
      • Kierunki
      • Wi-Fi
      • Eduroam - informacje o sieci
      • Generator kont
  • Doktoraty i habilitacje
      • Nauka
      • Aktualności
      • Rozwój naukowy
      • Konferencje naukowe
      • Wydarzenia naukowe
      • Jednostki badawcze
      • Działalność badawcza
      • Infrastruktura badawcza
      • Prawo autorskie i komercjalizacja
      • Czasopismo
      • Stypendia
      • Przydatne linki
      • Projekty
      • Aktualności
      • Projekty realizowane
      • Projekty zakończone
      • Źródła finansowania
      • Koła naukowe
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Regulamin
      • Senackie Komisje ds. Etyki Badań Naukowych
      • Skład Komisji
      • Zadania komisji
      • Regulamin
      • Informacja dla studentów
      • Dokumenty do pobrania
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • HR Excellence in Research
      • Wyróżnienie Logo HR
      • Karta Naukowca
      • Etapy wdrożenia
      • Struktura organizacyjna
      • Oferty pracy dla naukowców
      • Dokumenty i dodatkowe informacje
      • Kontakt
      • ul. Akademicka 14, pok. 9
        tel. 86 216 82 79

      • więcej
      • Współpraca Zagraniczna
      • Aktualności
      • ECTS
      • Umowy międzynarodowe
      • Programy NAWA
      • Kontakt
      • więcej
      • Dla studentów
      • Wyjazdy studentów
      • Wyjazdy na praktykę (SMP)
      • Wyjazdy na studia (SMS)
      • Blended Intensive Programmes
      • Green Travel
      • Stawki stypendialne
      • Erasmus+
      • O programie
      • Koordynatorzy
      • więcej
      • Dla pracowników
      • Wyjazdy pracowników
      • Wyjazdy w celach szkoleniowych (STT)
      • Wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (STA)
      • Stawki stypendialne
      • Warto wiedzieć
      • Oficjalny Serwis Programu Erasmus+
      • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
      • Przewodnik finansowy dla studentów Erasmusa
      • Stypendia w USA
      • Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP
      • Fundacja MIRD
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Uczelnia
      • Aktualności
      • Kalendarium
      • Historia
      • Władze Uczelni
      • Jakość Kształcenia
      • Kontakt
      • więcej
      • Social media
      • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
      • Akademickie Centrum Języków Obcych
      • O nas
      • Wydarzenia
      • Kursy językowe
      • Pearson Test of English
      • Kontakt
      • więcej
      • Zamówienia Publiczne
      • Najnowsze postępowania
      • Zasady zamówień
      • Plany zamówień publicznych
      • Zamówienia poniżej 130 000 złotych netto
      • Zamówienia powyżej 130 000 złotych netto
      • Szacowanie wartości zamówienia
      • Wydawnictwo
      • O wydawnictwie
      • Nasze publikacje
      • Czasopismo
      • Dla autorów
      • więcej
      • Liceum Mistrzostwa Sportowego
      • O Nas
      • Rekrutacja
      • Nauka
      • Kontakt
      • więcej
      • Ochrona danych osobowych
      • Aktualności
      • Obowiązek informacyjny
      • Kontakt z IOD
      • więcej

VII Zgromadzenie Plenarne Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych w Uczelni we Włocławku

Szczegóły
Opublikowano: 20 czerwiec 2022
Zgromadzenie Plenarne Konferencji

Rektor Akademii Nauk Stosowanych w Łomży prof. Dariusz Surowik -Przewodniczący KRePUZ wziął udział w VII Zgromadzeniu Plenarnym Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych, które odbyło w dniach 30.05-2.06.2022r. Gospodarzem zgromadzenia była, obchodząca 20-lecie istnienia, Państwowa Uczelnia Zawodowa we Włocławku. 

Honorowymi Gośćmi Zgromadzenia Plenarnego Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych byli prof. Włodzimierz Bernacki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Edukacji i Nauki, dr hab. Sebastian Skuza- Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, prof. dr hab. Stanisław Wrzosek – Przewodniczący Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz Jarosław Oliwa - Dyrektor Departamentu Budżetu i Finansów w Ministerstwie Edukacji i Nauki. 

Minister prof. Włodzimierz Bernacki przedstawił planowane zmiany w szkolnictwie wyższym oraz wysłuchał postulatów środowiska akademickiego.  Rektorzy Publicznych Uczelni Zawodowych z wyczekiwaniem oczekiwali informacji jakie przedstawił dr hab. Sebastian Skuza- Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów o dodatkowych środkach w kwocie 136 mln zł., które  będą przeznaczone na publiczne uczelnie zawodowe. Dużym zainteresowaniem,  cieszyło się wystąpienie Jarosława Oliwy - Dyrektora Departamentu Budżetu i Finansów w Ministerstwie Edukacji i Nauki, przygotowane na prośbę dr hab. Dariusza Surowika, Przewodniczącego KRePUZ dotyczące algorytmu podziału subwencji dla uczelni zawodowych. Przygotowana przez Dyrektora szczegółowa prezentacja przedstawiająca materiał porównawczy wszystkich uczelni zawodowych, będzie niezwykle ważnym narzędziem do kształtowania przyszłego podziału subwencji pomiędzy uczelnie. Oczekiwanym wystąpieniem była prelekcja prof. dr hab. Stanisława Wrzoska – Przewodniczącego Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Rektorzy Publicznych Uczelni Zawodowych czynnie wzięli udział w dyskusji dotyczącej przeprowadzanych akredytacji na poszczególnych kierunkach. Konferencja Publicznych Uczelni Zawodowych zadeklarowała, że złoży wspólny wniosek do PKA przedstawiający wypracowane i zgłoszone podczas Zgromadzenia Plenarnego propozycje zmian w procesie akredytacji. Środowisko publicznych uczelni zawodowych wyraża swoją wdzięczność za czynny udział Przewodniczącego PKA w Zgromadzeniu Plenarnym, co buduje szeroką płaszczyznę do wspólnego dialogu  mającego za cel doskonalenie jakości kształcenia studentów przy obopólnej współpracy środowiska uczelni oraz Polskiej Komisji Akredytacyjnej.

Istotną częścią obrad Zgromadzenia Plenarnego była część sprawozdawcza. Konferencja Publicznych Uczelni Zawodowych zrzesza 32 Publiczne Uczelnie Zawodowe w Polsce i  od 2018 roku jest oficjalnie wpisana do Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce. W trakcie obrad plenarnych zatwierdzono Sprawozdanie finansowe Konferencji oraz Sprawozdanie z działalności KRePUZ za rok obrotowy 2021r. Sprawozdanie z działalności KRePUZ za 2021 r. dostępne jest na stronie KRePUZ.

Z przyjemnością informujemy, iż Członkowie Prezydium KRePUZ tj. dr hab. Dariusz Surowik, prof. ANSŁ – Przewodniczący ( Rektor Akademii Nauk Stosowanych w Łomży) , prof. dr hab. Maciej Słodki – Wiceprzewodniczący (Rektor Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku), dr hab. Donat Mierzejewski, prof. ANS – Wiceprzewodniczący (Rektor Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile), dr hab. Artur Zimny, prof. ANS w Koninie – Skarbnik (Rektor Akademii Nauk Stosowanych w Koninie) ,  dr Robert Musiałkiewicz, prof. uczelni - Członek Prezydium (Rektor Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku), dr n. o zdr. Sonia Grychtoł, prof. MUP - Członek Prezydium (Rektor Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu), oraz dr hab. inż. Mariusz Cygnar - Członek Prezydium (Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu), otrzymali w glosowaniu tajnym jednogłośne absolutorium z wykonywania swoich obowiązków w roku obrotowym 2021, czego serdecznie całemu Prezydium KRePUZ gratulujemy.

W trakcie Obrad Zgromadzenia Plenarnego dokonano też nowelizacji jednego z najważniejszych dokumentów Konferencji Publicznych Uczelni Zawodowej tj. Statutu Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych, ze szczególnym uwzględnieniem procedury wyborczej władz stowarzyszenia oraz zasad procedowania poszczególnych organów KRePUZ. 

Podczas obrad Zgromadzenia Plenarnego odbyły się również wybory uzupełniające do Komisji Rewizyjnej. Nowymi członkami Komisji Rewizyjnej zostali Pan dr inż. Przemysław Malinowski, prof. PWSZ Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie oraz dr inż. Jarosław Niedojadło, prof. Rektor Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu. Ponadto Konferencja Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych ponownie po zakończonej kadencji wybrała Panią dr hab. Krystynę Leszczewską, prof. Akademii Nauk Stosowanych w Łomży na przedstawiciela do Rady Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji  przy Ministerstwie Edukacji i Nauki. Wszyscy kandydaci w przeprowadzonych  wyborach tajnych uzyskali jednogłośne poparcie Zgromadzenia Plenarnego. Wszystkim serdecznie  gratulujemy.

Szczególne podziękowania kierowane są przez wszystkich członków Zgromadzenia Plenarnego na ręce Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku dr Roberta Musiałkiewicza, prof. uczelni jako gospodarza tegorocznego Zgromadzenia Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych. Z okazji 20-lecia powstania Uczelni życzymy Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku, jej Władzom, pracownikom oraz studentom  kolejnych owocnych lat kształcenia następnych pokoleń studentów, dalszego tak dynamicznego jak dotychczas rozwoju oraz następnych lat świetności pełnych sukcesów.

VII Zgromadzenie Plenarne Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych w Uczelni we Włocławku

Dwóch rektorów w czerwonych togach akademickich stoi przy mównicy z logo Państwowej Akademi Nauk Stosowanych we Włocławku
Wystąpienie rektora na siódmym zgromadzeniu plenarnym we Włocławku
Rektorzy różnych uczelni w czerwonych togach siedzą na auli

  • Studia I stopnia

  • Administracja
  • Automatyka i robotyka
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Dietetyka
  • Filologia angielska
  • Informatyka
  • Kosmetologia
  • Logistyka
  • więcej
  • Studia II stopnia

  • Administracja
  • Informatyka
  • Pielęgniarstwo
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Zarządzanie
  • Studia jednolite magisterskie

  • Fizjoterapia
  • Prawo
  • Studia podyplomowe

  • Master of Business Administration
  • Mediacje i negocjacje
  • Transport drogowy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
  • więcej
  • Kursy i szkolenia

  • Certyfikat Pearson Test of English
  • Organizacja Pomocy Społecznej
  • więcej
  • Social media

  • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
  • Kontakt

  • Akademia Łomżyńska
  • Akademicka 14, 18-400 Łomża
  • NIP: 718-19-47-148
  • +48 86 215 59 50
  • biuro@al.edu.pl
  • Strona główna - Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Łomżyńskiej
Copyright @2025 - Akademia Łomżyńska - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: Dział Systemów Komputerowych
Deklaracja dostępności - USOSweb - Poczta - Mapa strony - Pomoc - Kontakt