Przejdź do głównego menu
Przejdź do treści
Przejdź do mapy serwisu
  • Wydział Nauk o Zdrowiu
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • USOS
  • Ikona tłumacza języka migowego
  • Film o uczelni z tłumaczem języka migowego
  • Film o projekcie Dostępna i bez barier z audiodeskrypcją
  • EN
Herb Polski

Akademia Łomżyńska - Logo

      • Rekrutacja
      • Ważne terminy
      • Wymagane dokumenty
      • Opłaty za studia
      • Informacja dla cudzoziemców
      • Kontakt
      • Oferta kształcenia
      • Studia I stopnia
      • Studia II stopnia
      • Studia jednolite magisterskie
      • Studia podyplomowe
      • Kursy i szkolenia
      • więcej
      • Dom Studenta
      • Oferta dla studentów
      • Galeria
      • Kontakt
      • więcej
      • Film o Uczelni
      • Widok na panoramę Łomży od strony Piątnicy
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure for Students
      • Portal Studencki (Stypendialny)
      • więcej
      • Biblioteka
      • Aktualności
      • Instrukcje
      • Katalog on-line
      • Katalogi
      • E-booki
      • Dziekanat
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Plany i sesje
      • Organizacja roku
      • Plany zajęć
      • Sesje egzaminacyjne
      • Samorząd Studentów
      • O nas
      • Regulamin
      • Członkowie
      • więcej
      • Stypendia
      • Informacje podstawowe
      • O charakterze socjalnym
      • Dla osób niepełnosprawnościami
      • Rektora dla najlepszych studentów
      • Ministra za wybitne osiągnięcia
      • Zapomoga
      • Studenci z niepełnosprawnościami
      • Informacje ogólne
      • Stypendia
      • Dofinansowanie
      • Psycholog online
      • więcej
      • Biuro Karier
      • Oferty pracy
      • Kontakt
      • więcej
      • Ubezpieczenia
      • NNW/OC
      • Zdrowotne
      • Dodatkowe linki
      • Regulamin studiów
      • Kredyty studenckie
      • Opłaty za studia
      • Psycholog
      • Generator kont Wi-Fi
      • Centralny wydruk
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure Dev Tools for Teaching
      • więcej
      • Kontakty
      • Książka adresowa
      • Formularze i druki
      • Kwestura
      • Kadry
      • Dział Współpracy z Zagranicą
      • Oferty pracy
      • Aktualne oferty
      • Archiwum ofert
      • Poczta
      • Informacje
      • Logowanie
      • Plany zajęć
      • Organizacja roku
      • Kierunki
      • Wi-Fi
      • Eduroam - informacje o sieci
      • Generator kont
  • Doktoraty i habilitacje
      • Nauka
      • Aktualności
      • Rozwój naukowy
      • Konferencje naukowe
      • Wydarzenia naukowe
      • Jednostki badawcze
      • Działalność badawcza
      • Infrastruktura badawcza
      • Prawo autorskie i komercjalizacja
      • Czasopismo
      • Stypendia
      • Przydatne linki
      • Projekty
      • Aktualności
      • Projekty realizowane
      • Projekty zakończone
      • Źródła finansowania
      • Koła naukowe
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Regulamin
      • Senackie Komisje ds. Etyki Badań Naukowych
      • Skład Komisji
      • Zadania komisji
      • Regulamin
      • Informacja dla studentów
      • Dokumenty do pobrania
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • HR Excellence in Research
      • Wyróżnienie Logo HR
      • Karta Naukowca
      • Etapy wdrożenia
      • Struktura organizacyjna
      • Oferty pracy dla naukowców
      • Dokumenty i dodatkowe informacje
      • Kontakt
      • ul. Akademicka 14, pok. 9
        tel. 86 216 82 79

      • więcej
      • Współpraca Zagraniczna
      • Aktualności
      • ECTS
      • Umowy międzynarodowe
      • Programy NAWA
      • Kontakt
      • więcej
      • Dla studentów
      • Wyjazdy studentów
      • Wyjazdy na praktykę (SMP)
      • Wyjazdy na studia (SMS)
      • Blended Intensive Programmes
      • Green Travel
      • Stawki stypendialne
      • Erasmus+
      • O programie
      • Koordynatorzy
      • więcej
      • Dla pracowników
      • Wyjazdy pracowników
      • Wyjazdy w celach szkoleniowych (STT)
      • Wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (STA)
      • Stawki stypendialne
      • Warto wiedzieć
      • Oficjalny Serwis Programu Erasmus+
      • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
      • Przewodnik finansowy dla studentów Erasmusa
      • Stypendia w USA
      • Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP
      • Fundacja MIRD
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Uczelnia
      • Aktualności
      • Kalendarium
      • Historia
      • Władze Uczelni
      • Jakość Kształcenia
      • Kontakt
      • więcej
      • Social media
      • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
      • Akademickie Centrum Języków Obcych
      • O nas
      • Wydarzenia
      • Kursy językowe
      • Pearson Test of English
      • Kontakt
      • więcej
      • Zamówienia Publiczne
      • Najnowsze postępowania
      • Zasady zamówień
      • Plany zamówień publicznych
      • Zamówienia poniżej 130 000 złotych netto
      • Zamówienia powyżej 130 000 złotych netto
      • Szacowanie wartości zamówienia
      • Wydawnictwo
      • O wydawnictwie
      • Nasze publikacje
      • Czasopismo
      • Dla autorów
      • więcej
      • Liceum Mistrzostwa Sportowego
      • O Nas
      • Rekrutacja
      • Nauka
      • Kontakt
      • więcej
      • Ochrona danych osobowych
      • Aktualności
      • Obowiązek informacyjny
      • Kontakt z IOD
      • więcej

Dzień otwarty

Szczegóły
Opublikowano: 24 marzec 2022
grafika dzień otwarty

6 kwietnia w godzinach 10:00-15:00 zapraszamy maturzystów oraz uczniów szkół średnich na Dzień Otwarty Akademii Nauk Stosowanych w Łomży. Będzie to okazja do bliższego przyjrzenia się ofercie dydaktycznej oraz infrastrukturze Uczelni. Każdy uczestnik w tym dniu poczuje się jak student. Poznając nasze laboratoria, pracownie, aule i sale wykładowe, bibliotekę, dom studenta, dowiesz się jak studiuje się w Akademii?

Kampus ul. Akademicka  

Zapraszamy na część wykładową oraz warsztatową. W naszych laboratoriach dowiesz się między innymi jak wygląda produkcja lodów czy chrupek. Każdy będzie miał okazję spróbować swoich sił, przyjrzeć się z bliska oraz skosztować wyprodukowanej żywności. Podczas warsztatów w sali symulacji rozpraw sądowych zobaczycie jak wygląda proces sądowy. Warsztaty dietetyczne pozwolą poznać skład ciała oraz fakty i mity związane ze zdrowym odżywianiem. Kierunek Kosmetologia zajmie się płcią piękną. Podczas warsztatów, Panie będą miały okazję poznać kondycję skóry oraz tajniki makijażu dziennego. Dla młodych Panów przygotowaliśmy strefę automatyki i robotyki. W pracowniach komputerowych będzie okazja zmierzenia się w pracy i zabawie z robotami, dowiesz się jakie możliwości daje skanowanie i drukowania na drukarce 3D oraz poznasz obsługę urządzeń sublimacyjnych i termotransferowych.

W części wykładowej poczujesz się jak student podczas wykładów przygotowanych przez Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych. Przygotowaliśmy szeroki wachlarz tematów i zagadnień, który przybliży studiowanie na kierunkach Administracji, Filologii, Prawa, Pedagogiki, Pracy Socjalnej, Zarządzania.

Kampus ul Wiejska

Odwiedź nasz Kampus przy ul. Wiejskiej 16. Tutaj zobaczysz jak wygląda życie studenckie w naszym Akademiku. To wyjątkowe miejsce, stworzone z myślą o studentach. Zobacz jak mieszkają studenci. Wpadnij na chwilę na kawę czy drobną przekąskę w bufecie Domu Studenta. Obok Domu studenta znajduje się serce Wydziału Nauk o Zdrowiu – Centrum Symulacji Medycznej. Zobacz jak wyglądają profesjonalne sale medyczne symulujące pracę z pacjentami. Poznaj specjalistyczny sprzęt do ćwiczeń gdzie na co dzień kształcą się studenci.

To tylko część przygotowanych działań. Przyjedź i sprawdź możliwości jakie daje studiowanie w Akademii. Poznaj ofertę 16 kierunków kształcenia: 

  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Mechatronika
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Automatyka i robotyka
  • Informatyka
  • Zarządzanie
  • Praca socjalna
  • Pedagogika
  • Prawo
  • Filologia
  • Administracja
  • Pielęgniarstwo
  • Wychowanie fizyczne
  • Kosmetologia
  • Dietetyka
  • Fizjoterapia 

Wizyta w Akademii z pewnością pomoże w podjęciu jakże ważnej, życiowej decyzji, gdzie i na jakim kierunku podjąć studia po zbliżającej się maturze?

Harmonogram

Kampus ul. Akademicka 14 - Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych, Wydział Nauk o Zdrowiu 

Administracja

  • godz. 10:00-10:45  „Mediacja rówieśnicza - sposobem na rozwiązywanie konfliktów szkolnych” (warsztat, prowadzące: dr Katarzyna Jurewicz-Bakun, dr Anna Szafranek)
  • godz. 11:00-11:45 „Trudny klient w urzędzie – jak sobie radzić by nie stracić zimnej krwi” (warsztat, prowadzące: dr Katarzyna Jurewicz-Bakun, dr Anna Szafranek)

Filologia angielska

  • godz. 10:00 – 10:45 „Thank you from the mountain” czyli o dosłowności w tłumaczeniach – mgr Radosław Brzeziński – sala 211
  • godz. 11:00-11:45 Tłumaczenie konferencyjne – jak rozpocząć przygodę z tłumaczeniem symultanicznym w kabinie – dr Krzysztof Sitkowski – sala B2.5
  • godz. 13:00 – 13:45  „Dlaczego upadł dom Usherów? Dlaczego literatura amerykańska jest przerażająca?” - mgr Joanna Włostowska – sala 211

Prawo

  • godz. 10:00 – 10:45 - sala symulacji rozpraw sądowych 207A - „Symulacja rozprawy sądowej - rozwód”  (widownia w sali 207B  – 20 miejsc) - mgr Magdalena Taraszkiewicz
  • godz. 11.00-11.45 – „Przestępstwo i kara – ujęcie prawnokarne i kryminologiczne” -  prof. dr hab. Mirosława Melezini
  • godz. 14:00-14:45 - „Prawa robotów, czyli regulacje dla sztucznej inteligencji” -  dr Tomasz Machelski

Pedagogika

  • godz. 10:00-10:45 „Rewolucja edukacji w epoce cyfrowej” –- dr Olga Modzelewska
  • godz. 12:00-12:45 „Złe zachowanie z czego wynika” – dr Paweł Migała
  • godz. 13:00-13:45  „Sztuczna inteligencja w edukacji” – dr hab. Sylwia Jaskuła – Korporowicz, profesor ANSŁ 

Praca socjalna

  • godz. 11:00–11:45 „Socjologia edukacji- zawody przyszłości” - dr Tadeusz Kowalewski
  • godz. 12:00 – 12:45 "Kto pyta, nie błądzi", czyli czego możemy nauczyć się od starożytnych filozofów?  - dr Edyta Lichomska-Milewska – sala 214
  • godz. 14:00 – 14:45 „Problemy uzależnień – Wpływ reklamy napojów alkoholowych na zmiany konsumpcji” – dr Agnieszka Muzyk

Zarządzanie

  • godz. 12.00-12.45 „Sztuka negocjacji” (warsztat) - dr Adam Miara
  • godz. 13.00-13.45 „To co młode pokolenie ceni najbardziej Work-Life Balance” (wspólne zajęcia ze studentami IV sem. Zarządzania) mgr Marta Sosnowska
  • godz. 14.00-14.45 „Jak poradzić sobie z odkładaniem wszystkiego na później” (warsztat) mgr Karolina Krzykowska

Dietetyka

  • godz. 10:30-11:00 „Zasady zdrowego odżywiania” – dr Marta Pawelczyk, wykład  sala 325
  • godz. 11:00-11:30 „Fakty i mity dietetyki” – dr Marta Żebrowska-Gamdzyk wykład  sala 325
  • godz. 11:30-12:00 „Blaski i cienie diety keto” – dr Marta Rożniata - wykład  sala 325
  • godz. 10:00 – 13:00 Analiza składu ciała – dr Marta Żebrowska-Gamdzyk, Studenci Kierunku Dietetyka, hol ul. Akademicka 14

Wychowanie fizyczne

  • godz. 10:00-12:00 wykład pt. "Aktywność fizyczna kluczowym elementem zdrowego stylu życia" dr Weronika Łuba-Arnista, dr Paweł Arnista sala 315
  • godz. 10:00-12:00 Ocena budowy somatycznej, mgr Aleksandra Durzyńska, dr Marta Żebrowska-Gamdzyk, Studenci Studenckiego Koła Naukowego Fizjologii Ekstremalnej, sala 024
  • godz. 10:00-12:00 Próba wydolności beztlenowej Wingate Test, mgr Aleksandra Durzyńska, sala 309
  • godz. 10:00-12:00 Pokazy sportów walki i tenisa stołowego – mgr Tomasz Kozikowski – hol ul. Akademicka 14

Kosmetologia

  • godz.10:00 – 13:00 Warsztaty makijażu dziennego,  hol ul.Akademicka 14
  • godz.10:00 – 13:00 Analiza kondycji skóry, hol ul.Akademicka 14

Fizjoterapia

  • godz. 10:00 – 12:00  Wykład z zakresu fizjologii – sala 309
  • godz. 10:00 – 12:00  Pokazy lecznicze metod rehabilitacji - sala 321
  • godz. 10:00 – 12:00  Pokazy metod fizykoterapeutycznych -  sala 308A   

Kampus ul. Akademicka 1 - Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych 

  • godz. 10:00-10:20, 10:30-10:50, 11:00-11:20, 11:30-11:50 (każdy warsztat 15 osób) „Jak wygląda produkcja lodów?” – proces produkcji zakończony degustacją - dr Piotr Karpiński, mgr inż. Leszek Dardziński - Pracownia gastronomiczna 
  • godz. 10:00-10:20, 10:30-10:50, 11:00-11:20, 11:30-11:50 (każdy warsztat 15 osób) „Drobnoustroje w żywności” – dr inż. Milena Stachelska – sala C.1.6 
  • godz. 12:00-12:20, 12:30-12:50, 13:00-13:20, 13:30-13:50 (każdy warsztat 15 osób)  „Zrób i chrup” – produkcja chrupek kukurydzianych metodą ekstrakcji – mgr inż. Leszek Dardziński, dr Piotr Karpiński – Hala technologiczna 
  • godz. 13:00-13:20, 13:30-13:50, 14:00-14:20, 14:30-14:50(każdy warsztat 15 osób)  „Żywność nie tylko dla kosmonautów” – mgr inż. Adam Siwek – Hala technologiczna
  • 10:00-10:20, 10:30-10:50, 11:00-11:20, 11:30-11:50 (każdy warsztat 15 osób) „Skanowanie i drukowanie trójwymiarowe na wesoło” – mgr inż. Mateusz Zalewski – sala C 1.12 
  • 12:00-12:20, 12:30-12:50, 13:00-13:20, 13:30-13:50 (każdy warsztat 15 osób) „Zautomatyzowani i zrobotyzowani, czyli co nas czeka w przyszłości – Roboty” – mgr inż. Mateusz Zalewski – sala BO.6 
  • 10:00-10:20, 10:30-10:50, 11:00-11:20, 11:30-11:50 (każdy warsztat 15 osób) Termowizja do nauki i do zabawy - dr Ryszard Szczebiot sala B0.8

Kampus ul Wiejska 16

  • godz. 10:00 – 15:00 Zwiedzanie Centrum Symulacji Medycznej pod opieką instruktorów CSM - Pielęgniarstwo
  • godz. 10:00 – 15:00 Zwiedzanie Domu Studenta
  • Studia I stopnia

  • Administracja
  • Automatyka i robotyka
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Dietetyka
  • Filologia angielska
  • Informatyka
  • Kosmetologia
  • Logistyka
  • więcej
  • Studia II stopnia

  • Administracja
  • Informatyka
  • Pielęgniarstwo
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Zarządzanie
  • Studia jednolite magisterskie

  • Fizjoterapia
  • Prawo
  • Studia podyplomowe

  • Master of Business Administration
  • Mediacje i negocjacje
  • Transport drogowy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
  • więcej
  • Kursy i szkolenia

  • Certyfikat Pearson Test of English
  • Organizacja Pomocy Społecznej
  • więcej
  • Social media

  • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
  • Kontakt

  • Akademia Łomżyńska
  • Akademicka 14, 18-400 Łomża
  • NIP: 718-19-47-148
  • +48 86 215 59 50
  • biuro@al.edu.pl
  • Strona główna - Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Łomżyńskiej
Copyright @2025 - Akademia Łomżyńska - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: Dział Systemów Komputerowych
Deklaracja dostępności - USOSweb - Poczta - Mapa strony - Pomoc - Kontakt