Przejdź do głównego menu
Przejdź do treści
Przejdź do mapy serwisu
  • Wydział Nauk o Zdrowiu
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • USOS
  • Ikona tłumacza języka migowego
  • Film o uczelni z tłumaczem języka migowego
  • Film o projekcie Dostępna i bez barier z audiodeskrypcją
  • EN
Herb Polski

Akademia Łomżyńska - Logo

      • Rekrutacja
      • Ważne terminy
      • Wymagane dokumenty
      • Opłaty za studia
      • Informacja dla cudzoziemców
      • Kontakt
      • Oferta kształcenia
      • Studia I stopnia
      • Studia II stopnia
      • Studia jednolite magisterskie
      • Studia podyplomowe
      • Kursy i szkolenia
      • więcej
      • Dom Studenta
      • Oferta dla studentów
      • Galeria
      • Kontakt
      • więcej
      • Film o Uczelni
      • Widok na panoramę Łomży od strony Piątnicy
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure for Students
      • Portal Studencki (Stypendialny)
      • więcej
      • Biblioteka
      • Aktualności
      • Instrukcje
      • Katalog on-line
      • Katalogi
      • E-booki
      • Dziekanat
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Plany i sesje
      • Organizacja roku
      • Plany zajęć
      • Sesje egzaminacyjne
      • Samorząd Studentów
      • O nas
      • Regulamin
      • Członkowie
      • więcej
      • Stypendia
      • Informacje podstawowe
      • O charakterze socjalnym
      • Dla osób niepełnosprawnościami
      • Rektora dla najlepszych studentów
      • Ministra za wybitne osiągnięcia
      • Zapomoga
      • Studenci z niepełnosprawnościami
      • Informacje ogólne
      • Stypendia
      • Dofinansowanie
      • Psycholog online
      • więcej
      • Biuro Karier
      • Oferty pracy
      • Kontakt
      • więcej
      • Ubezpieczenia
      • NNW/OC
      • Zdrowotne
      • Dodatkowe linki
      • Regulamin studiów
      • Kredyty studenckie
      • Opłaty za studia
      • Psycholog
      • Generator kont Wi-Fi
      • Centralny wydruk
      • Serwisy
      • USOSweb
      • E-learning
      • System Wymiany Dokumentów
      • Archiwum Prac Dyplomowych
      • System Biblioteczny KOHA
      • Azure Dev Tools for Teaching
      • więcej
      • Kontakty
      • Książka adresowa
      • Formularze i druki
      • Kwestura
      • Kadry
      • Dział Współpracy z Zagranicą
      • Oferty pracy
      • Aktualne oferty
      • Archiwum ofert
      • Poczta
      • Informacje
      • Logowanie
      • Plany zajęć
      • Organizacja roku
      • Kierunki
      • Wi-Fi
      • Eduroam - informacje o sieci
      • Generator kont
  • Doktoraty i habilitacje
      • Nauka
      • Aktualności
      • Rozwój naukowy
      • Konferencje naukowe
      • Wydarzenia naukowe
      • Jednostki badawcze
      • Działalność badawcza
      • Infrastruktura badawcza
      • Prawo autorskie i komercjalizacja
      • Czasopismo
      • Stypendia
      • Przydatne linki
      • Projekty
      • Aktualności
      • Projekty realizowane
      • Projekty zakończone
      • Źródła finansowania
      • Koła naukowe
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Regulamin
      • Senackie Komisje ds. Etyki Badań Naukowych
      • Skład Komisji
      • Zadania komisji
      • Regulamin
      • Informacja dla studentów
      • Dokumenty do pobrania
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • Ewaluacja działalności naukowej
      • HR Excellence in Research
      • Wyróżnienie Logo HR
      • Karta Naukowca
      • Etapy wdrożenia
      • Struktura organizacyjna
      • Oferty pracy dla naukowców
      • Dokumenty i dodatkowe informacje
      • Kontakt
      • ul. Akademicka 14, pok. 9
        tel. 86 216 82 79

      • więcej
      • Współpraca Zagraniczna
      • Aktualności
      • ECTS
      • Umowy międzynarodowe
      • Programy NAWA
      • Kontakt
      • więcej
      • Dla studentów
      • Wyjazdy studentów
      • Wyjazdy na praktykę (SMP)
      • Wyjazdy na studia (SMS)
      • Blended Intensive Programmes
      • Green Travel
      • Stawki stypendialne
      • Erasmus+
      • O programie
      • Koordynatorzy
      • więcej
      • Dla pracowników
      • Wyjazdy pracowników
      • Wyjazdy w celach szkoleniowych (STT)
      • Wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (STA)
      • Stawki stypendialne
      • Warto wiedzieć
      • Oficjalny Serwis Programu Erasmus+
      • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
      • Przewodnik finansowy dla studentów Erasmusa
      • Stypendia w USA
      • Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP
      • Fundacja MIRD
      • Wydział Nauk o Zdrowiu
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Prawa i Administracji
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
      • Wydział
      • Kandydat
      • Student
      • Absolwent
      • więcej
      • Uczelnia
      • Aktualności
      • Kalendarium
      • Historia
      • Władze Uczelni
      • Jakość Kształcenia
      • Kontakt
      • więcej
      • Social media
      • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
      • Akademickie Centrum Języków Obcych
      • O nas
      • Wydarzenia
      • Kursy językowe
      • Pearson Test of English
      • Kontakt
      • więcej
      • Zamówienia Publiczne
      • Najnowsze postępowania
      • Zasady zamówień
      • Plany zamówień publicznych
      • Zamówienia poniżej 130 000 złotych netto
      • Zamówienia powyżej 130 000 złotych netto
      • Szacowanie wartości zamówienia
      • Wydawnictwo
      • O wydawnictwie
      • Nasze publikacje
      • Czasopismo
      • Dla autorów
      • więcej
      • Liceum Mistrzostwa Sportowego
      • O Nas
      • Rekrutacja
      • Nauka
      • Kontakt
      • więcej
      • Ochrona danych osobowych
      • Aktualności
      • Obowiązek informacyjny
      • Kontakt z IOD
      • więcej

Rada Uczelni powołana przez Senatorów

Szczegóły
Opublikowano: 09 maj 2019

Pierwszą Radę Uczelni powołali 9 maja 2019 r. Senatorowie Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. W Radzie zasiadać będzie siedem osób: trzy spośród wspólnoty akademickiej, trzy spoza uczelni oraz – na mocy zapisów Konstytucji dla Nauki – Przewodniczący Samorządu Studenckiego uczelni.

Rada Uczelni jest trzecim – obok Senatu i Rektora – regulowanym ustawą organem uczelni publicznej. To jednocześnie nowy organ, wprowadzony ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.


W skład Rady Uczelni PWSIiP weszli:

1. Spoza wspólnoty uczelnianej:

– Tomasz Chomicki, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Samsung Electronics Polska (Absolwent Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana I Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy oraz The George Washington University - School of Business oraz specjalistycznych kursów w London Business School. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Lucent Technologies Poland jako inżynier, a później koordynator projektów. W latach 2002-2008 pracownik firmy Telekomunikacja Polska S.A. - Orange. Współtworzył w niej Departament Realizacji Projektów Sprzedażowych, w którym pełnił funkcję  Dyrektora ds. projektów. Przez kolejne sześć lat rozwijał karierę zawodową w IBM Polska pełniąc funkcje kierownicze i sprzedażowe. Obecnie od przeszło czterech lat pracuje w Samsung Electronics Polska. W korporacji jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz tworzenie nowych strategicznych partnerstw biznesowych, w tym za kreowanie innowacyjnych projektów z administracją publiczną).

–Zbigniew Forenc, Wiceprezes Zarządu Zakładu Usług Informatycznych „Novum” w Łomży (Absolwent Politechniki Białostockiej. W latach 1995-1997 nauczyciel w Zespole Szkół Mechanicznych w Łomży. Od roku 1997 pracuje w Zakładzie Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. w Łomży. W latach 2000-2003 pełnił funkcję Dyrektora ds. serwisu i wdrożeń. Od roku 2003 pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Zakładu Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. w Łomży. Od wielu lat współpracujący z PWSIiP w Łomży w zakresie konkursów matematycznych i informatycznych organizowanych przez Uczelnię. Członek Rady Praktyków Wydziału Informatyki i Nauk o Żywności).

– Jarosław Kulesza, Prezes Zarządu PHP „AGRO-ROLNIK” w Śniadowie. (Absolwent Politechniki Białostockiej. W latach 1989-1994 zajmował stanowisko Dyrektora Agromet
z siedzibą w Warszawie. Od 1994 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu PHP „AGRO-ROLNIK” Sp. z o.o. w Śniadowie. W latach 2008-2017 Prezes klubu ŁKS Łomża. Od 2012 Członek Zarządu Podlaskiego Związku Piłki Nożnej, a od roku 2017 Członek Komisji PZPN w Warszawie. Od 2003 do chwili obecnej Radny Powiatu Łomżyńskiego. W latach 2007-2019 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Powiatu Łomżyńskiego. Aktywnie działa na rzecz społeczeństwa lokalnego i regionalnego, wspiera liczne akcje charytatywne i cele społeczne, promuje kulturę i sport. W 2017 roku firma PHP „AGRO-ROLNIK” Sp. z o.o. została nagrodzona Łomżyńskim Aniołem Biznesu w kategorii „Firma z Sercem”).

2. Ze środowiska akademickiego:

– dr hab. Krystyna Leszczewska, prof. PWSIiP (W latach 2009-2017 Prorektor ds. Dydaktyki i Spraw Studenckich PWSIiP, od dnia 1.09.2017 r. do dnia 26.04.2019 r. Dziekan Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych tejże uczelni. Członek Krajowej Rady Przedsiębiorczości przy Ministrze Gospodarki w latach 2013-2015, Członek Komitetu Sterującego Strategią Rozwoju Województwa Podlaskiego do 2020 roku, Członek Podlaskiego Forum Terytorialnego (2014r. – obecnie), Ekspert ds. opracowania Programu Rozwoju Miasta Łomża w obszarze Edukacja – Kultura – Sport (2015 r.), Członek Zarządu Łomżyńskiego Towarzystwa Naukowego im. Wagów (kadencja 2013-2017 r.), ekspert współpracujący z CKE i OKE w Łomży).

– dr inż. Andrzej Sawicki, kierownik Zakładu Podstaw Informatyki i Programowania w PWSIiP (Absolwent Instytutu Informatyki Politechniki Białostockiej. Tam też w roku 2011 obronił z wyróżnieniem doktorat na temat: „Metody kwantyzacji wektorowej parametrów sygnału mowy w aplikacjach multimedialnych kodowania i syntezy mowy”. W latach 2000-2013 pracował jako asystent i wykładowca w Katedrze Systemów Czasu Rzeczywistego Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej).

– Danuta Zysk, radca prawny oraz nauczyciel akademicki w PWSIiP. (W latach 2003-2010 była głównym specjalistą ds. prawnych a następnie Dyrektorem Biura Zarządu i Obsługi Prawnej Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S.A. w Łomży. Doświadczenie w organach nadzorczych: 2006 - 2007 członek Rady Nadzorczej „Browar Łomża” Sp. z o.o. w Łomży; 2010-2018 Przewodnicząca Rady Nadzorczej ISIAG S.A. w Warszawie; 2016r. - 2017r. Przewodniczącą Rady Nadzorczej PKS Sp. z o.o. w Łomży; 2017 – kwiecień 2019r. członek Rady Nadzorczej PKS NOVA Spółka Akcyjna w Białymstoku).

3. Na mocy zapisów tzw. Ustawy 2.0:

– Magdalena Zach, Przewodnicząca Samorządu Studenckiego PWSIiP (studentka trzeciego roku Filologii angielskiej w PWSIiP).

Senatorowie wybrali także Przewodniczącego Rady Uczelni. Został nim pan Zbigniew Forenc, Wiceprezes Zarządu Zakładu Usług Informatycznych „Novum” w Łomży.

Do regulowanych ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce zadań Rad Uczelni należy m.in.: opiniowanie projektu strategii uczelni, opiniowanie projektu statutu, monitorowanie gospodarki finansowej uczelni, monitorowanie zarządzania uczelnią, wskazywanie kandydatów na rektora (po zaopiniowaniu przez senat), opiniowanie sprawozdania z realizacji strategii uczelni, wykonywanie innych zadań określonych w statucie danej uczelni.

  • Studia I stopnia

  • Administracja
  • Automatyka i robotyka
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Dietetyka
  • Filologia angielska
  • Informatyka
  • Kosmetologia
  • Logistyka
  • więcej
  • Studia II stopnia

  • Administracja
  • Informatyka
  • Pielęgniarstwo
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Zarządzanie
  • Studia jednolite magisterskie

  • Fizjoterapia
  • Prawo
  • Studia podyplomowe

  • Master of Business Administration
  • Mediacje i negocjacje
  • Transport drogowy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
  • więcej
  • Kursy i szkolenia

  • Certyfikat Pearson Test of English
  • Organizacja Pomocy Społecznej
  • więcej
  • Social media

  • Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Youtube
  • Kontakt

  • Akademia Łomżyńska
  • Akademicka 14, 18-400 Łomża
  • NIP: 718-19-47-148
  • +48 86 215 59 50
  • biuro@al.edu.pl
  • Strona główna - Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Łomżyńskiej
Copyright @2025 - Akademia Łomżyńska - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: Dział Systemów Komputerowych
Deklaracja dostępności - USOSweb - Poczta - Mapa strony - Pomoc - Kontakt