Akademia Łomżyńska ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Administracyjnego
Wymagania
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane administracyjne, ekonomiczne lub z zakresu zarządzania);
- ogólny staż pracy, co najmniej 7 lat, w tym 4 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Word i Excel;
- wskazana znajomość języka angielskiego.
Dodatkowe atuty i predyspozycje kandydata
Kandydat na stanowisko Dyrektora Administracyjnego powinien cechować się m. in.: samodzielnością w działaniu i zaangażowaniem w wykonywaniu obowiązków, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów, zdolościami negocjacyjnymi, bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością kierowania zespołem pracowników oraz wysoką kuturą osobistą.
Mile widziana jest znajomość zagadnień związanych z zamówiemiami publicznymi, inwestycjami budowlanymi oraz doświadczenie w obsłudze administracyjnej i finansowej projektów.
Obowiązki na stanowisku i zakres odpowiedzialności:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku należy m. in. organizowanie i koordynowanie działalności administracji Uczelni w podległych jednostkach organizacyjnych, kierowanie gospodarką Uczelni, zarządzanie majątkiem Uczelni, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami.
Oferty zawierające:
- życiorys zawodowy (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych– do pobrania ze strony internetowej Uczelni,
prosimy składać do: Akademia Łomżyńska, 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14, Dział Spraw Osobowych (pok. 138) w godzinach od 8oo do 1430 w terminie do 21.06.2024r.