Akademia Łomżyńska ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora ds. Inwestycji
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne);
- znajomość prawa budowlanego,
- doświadczenie związane z prowadzeniem i nadzorowaniem inwestycji i remontów;
- znajomość przepisów dotyczących poszczególnych etapów budowlanych procesów inwestycyjnych (w tym: uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych, projektowanie, przygotowanie procesu budowlanego, realizacja robót budowlanych);
- wiedza w zakresie budżetowania i kosztorysowania inwestycji;
- doświadczenie w konstruowaniu postanowień umów o roboty budowlane, usługi
i dostawy związane z procesami budowlanymi, - doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Word i Excel;
Dodatkowe atuty i predyspozycje kandydata
Kandydat na stanowisko Dyrektora ds. inwestycji powinien cechować się m. in.: samodzielnością w działaniu i zaangażowaniem w wykonywaniu obowiązków, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów, zdolościami negocjacyjnymi, bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością kierowania zespołem pracowników.
Mile widziana jest znajomość zagadnień związanych z zamówiemiami publicznymi.
Obowiązki na stanowisku i zakres odpowiedzialności:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku należy m. in. kierowanie, nadzór i koordynacja działałań w zakresie prowadzonych w Uczelni inwestycji i remontów, współdziałanie
z wykonawcami zadań inwestycyjnych, organizowanie pracy w podległych jednostkach organizacyjnych, racjonalne zarządzanie budżetem na zadania inwestycyjne.
Oferty zawierające:
- życiorys zawodowy (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych– do pobrania ze strony internetowej Uczelni,
prosimy składać do: Akademia Łomżyńska, 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14, Dział Spraw Osobowych (pok. 138) w godzinach od 8oo do 1430 w terminie do 14.08.2024r.