Rektor Akademii Łomżyńskiej ogłasza konkurs otwarty na stanowisko: adiunkta w Wydziale Nauk o Zdrowiu
Nr ref. ROs.1102.2.25
Dyscyplina naukowa: nauki medyczne/ nauki o zdrowiu
Dziedzina nauki: nauki o zdrowiu
Kierunek: pielęgniarstwo
Grupa pracowników: dydaktyczna
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Rodzaj umowy: czas określony (7 miesięcy)
Średnia liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin (w tym 12 godzin dydaktycznych)
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miasto: Łomża
Data ogłoszenia: 23.01.2025 r.
Termin składania ofert: do 24.02.2025 r. do godziny 14:00
Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 26.02.2025 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia zatrudnienia: 01.03.2025 r.
Słowa kluczowe: fizjologia człowieka.
Opis stanowiska:
Stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk o Zdrowiu, zajęcia dydaktyczne z zakresu: fizjologii człowieka na kierunku Pielęgniarstwo, studia I stopnia, Kosmetologia, studia I stopnia, Fizjoterapia studia jednolite magisterskie.
Wymagania:
- Spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 742 ze zm.),
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych (określić wymagany poziom znajomości języka)
- Stopień naukowy: co najmniej tytuł doktora nauk medycznych
- Kompetencje do nauczania w zakresie fizjologii człowieka,
- Doświadczenie praktyczne związane z reprezentowaną specjalnością minimum 5 lat,
- Doświadczenie w pracy dydaktycznej na kierunku Pielęgniarstwo i Fizjoterapia.
Zakres obowiązków:
- Udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych.
- Organizacja i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu.
- Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
- Kształcenie i wspieranie edukacyjne studentów.
- Doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się z uwzględnieniem opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny pracownika.
- Opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów oraz podanie ich do wiadomości studentów.
- Przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń.
- Prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów oraz własnymi kompetencjami w tym proponowanie problematyki prac dyplomowych oraz kontrola tych prac w systemie antyplagiatowym.
- Recenzowanie prac dyplomowych.
- Udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo.
- Przekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dotyczących celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- Monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w związku z prowadzonym przedmiotem.
- Udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków.
- Gromadzenie i przechowywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie efektów uczenia się.
- Troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia.
- Merytoryczne wsparcie realizacji praktyk zawodowych.
- Wykonywane innych czynności zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego.
- Udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem.
- Udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp..
- Przyjęcie funkcji opiekuna koła naukowego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna organu samorządu studenckiego, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna roku, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych, na wniosek Dziekana.
- Przyjęcie funkcji opiekuna/koordynatora zajęć praktycznych, na wniosek Dziekana.
- Inicjowanie działania na rzecz promocji Wydziału.
- Działalność organizacyjna poza Uczelnią.
- Inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych.
- Inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na działalność dydaktyczną, w tym poszukiwanie i zgłaszanie Władzom Uczelni możliwości pozyskania środków finansowych na działalność dydaktyczną ze źródeł zewnętrznych.
- Wykonywanie innych czynności organizacyjnych zleconych przez przełożonego, mających wpływ na właściwe funkcjonowanie Uczelni.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy.
- Infrastrukturę dydaktyczną.
- Udział w grantach, projektach, programach np. Erasmus+.
Wymagane dokumenty:
- podanie,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia (w tym informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym, organizacyjnym, praktycznym, osiągnięciach zawodowych zdobytych poza szkolnictwem wyższym),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie innych dokumentów poświadczających spełnienie przez kandydata wymogów konkursowych,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż w przypadku podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, Akademia Łomżyńska nie będzie podstawowym miejscem pracy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym, CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub jeżeli są to dane inne, niż zamieszczone w kwestionariuszu osobowym i są udostępniane z własnej inicjatywy przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie (art. 221a 1 i § 3 oraz art. 221b § 1 K.P.),
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu ich wykorzystania
w kolejnych naborach - w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez AŁ przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacji. - osoba aplikująca może też złożyć inne dokumenty lub podać informacje, które w jej ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.
Sposób aplikowania na stanowisko:
- w terminie: do dnia 24.02.2025 r. do godz. 14:00
- w miejscu: Akademia Łomżyńska 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14, Dział Spraw Osobowych (pok. 138)
- w formie: papierowej, w zamkniętej kopercie z podaniem nr referencyjnego ROs.1102.2.25 oraz z dopiskiem: „konkurs na stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk o Zdrowiu AŁ”.
Informacje dodatkowe dla kandydatów:
- Treść konkursu dostępna jest na stronie Uczelni oraz w Akademickiej Bazie Ogłoszeń.
- Informacja o wyniku konkursu zostanie opublikowana na stronie Uczelni oraz na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Formularze do pobrania