10 kwietnia 2025 roku w murach Akademii Łomżyńskiej odbędą się I Międzynarodowe Mistrzostwa Makijażu Fantazyjnego pod tytułem „Kobieta nie z tej ziemi”. Wydarzenie organizowane jest przez Wydział Nauk o Zdrowiu.
Mistrzostwa „Kobieta nie z tej ziemi” będą wyjątkowe zarówno pod względem formatu, jak i samej tematyki, która stanie się inspiracją do stworzenia niezwykłych, fantastycznych makijaży. Temat konkursu nawiązuje do wyobrażeń o innych cywilizacjach, przyszłości i mistycyzmie, stawiając uczestników przed wyzwaniem stworzenia makijażu, który odzwierciedlałby kobietę nie z tej ziemi – istotę tajemniczą, nadprzyrodzoną, czy też kosmiczną.
Serdecznie zapraszamy wszystkich pasjonatów makijażu artystycznego, profesjonalistów oraz amatorów do wzięcia udziału w I Międzynarodowych Mistrzostwach Makijażu Fantazyjnego „Kobieta nie z tej ziemi”! Więcej informacji o konkursie
Sponsorzy Mistrzostw:
Marka beBIO Cosmetics to synonim jakości i naturalności. W trosce o zdrowie i piękno, oferujemy kosmetyki, które zostały stworzone z myślą o kompleksowej pielęgnacji ciała, włosów i twarzy. Wierzymy, że prawdziwe piękno to nie tylko aktywność fizyczna i zdrowa dieta, ale także świadoma pielęgnacja, której efekty są widoczne na skórze każdego dnia. Wszystkie produkty beBIO Cosmetics zawierają bezpieczne i naturalne składniki, które gwarantują nie tylko skuteczność, ale również bezpieczeństwo. Delikatność i efektywność to ich największe atuty. Pielęgnacja ciała nigdy nie była tak prosta i naturalna!
YUMI w kulturze wschodu oznacza piękno. Yummy – w kulturze zachodu oznacza coś smacznego. Łączymy w sobie dbanie o piękno z soczystością naturalnych składników, tworząc aloesowy koktajl dla twojej skóry. Dzięki YUMI skóra jest świeża, soczysta, odżywiona i intensywnie nawilżona. Bazą naszych kosmetyków jest aloes w stężeniu 99%, do którego dodajemy soczyste składniki aktywne. Dajemy skórze pić i czerpać energię z natury. W większości naszych produktów ponad 97% składników jest pochodzenia naturalnego. W naszych kosmetykach wszystko jest przemyślane – nie stosujemy składników, do których mamy wątpliwości.
Dbamy o doskonały skład i zapach naszych produktów, a także o to, by cieszyły swoim wyglądem. Wszystko po to, by pielęgnacja była przyjemnością.
Coloris to polski producent kosmetyków, który od ponad dwóch dekad łączy kreatywność, doświadczenie i najnowsze trendy w branży beauty. Od momentu powstania w 2001 roku firma nieustannie rozwija swoje portfolio, oferując innowacyjne formuły i produkty, które podkreślają naturalne piękno. Misją Coloris jest tworzenie efektywnych i bezpiecznych kosmetyków, odpowiadających na potrzeby współczesnych konsumentów, poszukujących jakości, skuteczności i ekologicznych rozwiązań.
Każdego roku Coloris wprowadza na rynek nowe, unikalne produkty inspirowane światowymi trendami. Dzięki kreatywnemu podejściu i technologii firma stworzyła już ponad 1000 produktów oraz wyprodukowała ponad 150 milionów kosmetyków, w tym 90 milionów balsamów do ust.
Dzięki nowoczesnemu zapleczu produkcyjnemu Coloris kontroluje każdy etap powstawania kosmetyków – od pomysłu po finalny produkt. Wszystkie procesy są zgodne z europejskimi normami i audytowane przez renomowaną jednostkę certyfikującą TUV SUD, co gwarantuje najwyższą jakość i bezpieczeństwo.
Polemika to polska marka kosmetyków naturalnych, czerpiących siłę z roślin. Każdy nasz produkt to bogactwo starannie wyselekcjonowanych składników wspartych cudownymi właściwościami herbaty Matcha. Swą wyjątkowość Polemika zawdzięcza przede wszystkim unikatowej filozofii polegającej na holistycznym budowaniu świadomości dbania o siebie, swój organizm oraz wybierania tego, co najlepsze.
Naturalne produkty Polemiki tworzone i produkowane są w zgodzie z naszą wizją, własnym sumieniem i szczerymi przekonaniami. Każda z naszych propozycji to produkty, jakich sami szukaliśmy przez lata.
Wierzymy, że warto żyć w harmonii z naturą. Receptura każdego naszego produktu to ponad 96% starannie wyselekcjonowanych naturalnych składników. W naszych kosmetykach znajdziecie substancje takie, jak: oleje, masła i ekstrakty roślinne, emulgatory i emolienty pochodzenia naturalnego, łagodne roślinne substancje myjące oraz konserwanty akceptowane przez organizacje ekologiczne do stosowania w kosmetykach naturalnych.
JOZKA to niewielka manufaktura kosmetyków naturalnych, stworzona od podstaw przez siostry Anię i Basię. Otaczając się ziołami od dziecka, zapragnęły wykorzystać zdobyte doświadczenie, oraz unikatową wiedzę, w dziedzinie najbliższej swojemu sercu – pielęgnacji w zgodzie z naturą.
Laboratorium JOZKA usytuowane jest w jednym z najczystszych zakątków kraju, w otoczeniu Podlaskiego Ogrodu Botanicznego. Każdy z kosmetyków, na wszystkich etapach produkcji, tworzony jest ręcznie przez nas i nasz wspaniały, kobiecy Zespół. W każdym opakowaniu zamknęłyśmy wyłącznie wartościowe składy przepełnione naturalnymi ekstraktami roślinnymi, ziołowymi maceratami i naturalnymi olejami, które również powstają w naszej manufakturze.
Wszystkie składniki zawarte w kosmetykach JOZKA były niegdyś podstawą codziennego, naturalnego dbania o zdrowie i urodę. Każda z kosmetycznych kompozycji zainspirowana została dawnymi recepturami zielarskimi, przekazywanymi z pokolenia na pokolenie w naszym regionie.
Podstawą wszystkich receptur są wytwarzane przez nas wyciągi ziołowe, naturalne hydrolaty, maceraty i organiczne oleje. Prowadzimy własne plantacje ziół, które posiadają certyfikaty ekologiczne, a później wykorzystujemy je w naszych kosmetykach.
Niektóre kosmetyki z naszych linii Basic oraz Baby posiadają jeden z najbardziej cenionych na świecie certyfikatów kosmetyków naturalnych – ECOCERT.
JAKUB CHILIŃSKI - FIZJOTERAPIA
Fizjoterapia jest moją pasją. Od wielu lat zgłębiam tajniki pracy z ciałem, a zdobytą wiedzę wykorzystuję w pracy z pacjentami. Specjalizuję się w fizjoterapii ortopedycznej, fizjoterapii neurologicznej, fizjoterapii psychosomatycznej oraz masażu leczniczym, jestem absolwentem Akademii Łomżyńskiej, odbyłem wiele prestiżowych kursów w tym: manipulacja powięzi (FM), masaż tkanek głębokich, nowoczesna rehabilitacja ortopedyczna oraz proprioceptywne nerwowo–mięśniowe torowanie (PNF). Jestem również instruktorem jazdy na rolkach Polskiego Związku Sportów Wrotkarskich.
Vena Art to szkoła wizażu działająca na rynku od 2011 roku, kształcąca wizażystki, makijażystki i stylistki już od ponad 20 lat. Oferuje kompleksową edukację, łączącą wiedzę teoretyczną z praktyką.
Uczennice zdobywają doświadczenie podczas pokazów mody, konkursów piękności, targów branżowych, w studiach telewizyjnych i instytucjach kultury, dzięki czemu poznają realia pracy w zawodzie.
Atutem szkoły jest wykwalifikowana kadra – zajęcia prowadzą znani specjaliści z branży, którzy dzielą się nie tylko teorią, ale także praktycznym doświadczeniem.
Vena Art Szkoła Stylizacji działa pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej, a jej absolwentki mogą przystąpić do egzaminu zawodowego bez konieczności odbywania dodatkowych praktyk.
Ewa Łempicka – manager perfumerii Douglas
Perfumeria Douglas to międzynarodowa sieć perfumerii, pochodząca z Niemiec. Firma została założona w 1910 roku i od tego czasu stała się jednym z największych detalistów w branży kosmetycznej w Europie. W ofercie Douglas znajdują się perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także akcesoria beauty. Marka współpracuje z luksusowymi oraz popularnymi brandami, oferując zarówno produkty znanych firm, jak i własne linie kosmetyczne.
Patronat medialny
WirtualneKosmetyki.pl to wiodący portal kosmetyczny skupiony wokół tematyki biznesowej sektora beauty.
Założony w 2016 r. przez Lidię Lewandowską - dziennikarkę z wieloletnim doświadczeniem w sektorze kosmetycznym. Jak mówi Lidia Lewandowska: "Obowiązuje u nas wciąż stara dziennikarska szkoła rzetelności, szczególnej staranności i obiektywizmu."
Nasze zasady:
Informacje zamieszczane w serwisie są profesjonalne, wiarygodne, interesujące, sprawdzone i eksperckie. Nie przynudzamy! Nasi użytkownicy lubią nasz newsletter (zachęcamy do zapisania się), który jest autorską sumą tygodnia.
Stawiamy na pogłębione, merytoryczne teksty, które dostarczają cennej wiedzy osobom zawodowo i biznesowo związanym z rynkiem kosmetycznym. Wiadomo, że informacja na tak konkurencyjnym rynku jest szczególnie ważna. Warto być na bieżąco!
Odróżniamy fakty od opinii, a informację od promocji. Szanujemy inteligencję naszych czytelników i dlatego treści sponsorowane wyraźnie oznaczamy.