Przejdź do głównego menu
Przejdź do treści
Przejdź do mapy serwisu
  • Strona główna AŁ
  • Wydział Nauk o Zdrowiu
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • USOS
  • Ikona tłumacza języka migowego
  • Film o uczelni z tłumaczem języka migowego
  • Film o projekcie Dostępna i bez barier z audiodeskrypcją
  • EN

Logo Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych

  • Wydział
  • Kandydat
  • Student
  • Absolwent
  • Aktualności
  • Władze Wydziału
  • Rada Wydziału
  • Akty prawne
    • Uchwały Rady Wydziału 2017
    • Uchwały Rady Wydziału 2018
    • Uchwały Rady Wydziału 2019
  • Struktura organizacyjna
    • Katedra Ekonomii i Finansów
    • Zakład Filologii Angielskiej
    • Zakład Pedagogiki
    • Zakład Pracy Socjalnej
  • Jakość kształcenia
    • Wydziałowa Komisja ds. JK
    • Prace dyplomowe
    • Praktyki studenckie
    • Hospitowanie zajęć
    • Współpraca z otoczeniem zewnętrznym
    • Roczne raporty samooceny
  • Kontakt
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Wydział
  3. Aktualności
Grafika dzień otwarty 6 kwietnia

Dzień otwarty

Szczegóły
Opublikowano: 01 kwiecień 2022

Zastanawiasz się jaki kierunek studiów wybrać? Poznaj kierunki oferowane przez Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych i zapewnij sobie dobry start na rynku pracy. Przyjdź do Akademii Nauk Stosowanych w Łomży (ul. Akademicka 14, II piętro) 6 kwietnia w godzinach 10.00 – 15.00 i poczuj się jak student kierunku Administracja, Filologia, Pedagogika, Praca Socjalna, Prawo czy Zarządzanie. Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach organizowanych przez naszych wykładowców. Nie przegap tej szansy 😊 Zapraszamy!

Administracja

  • godz. 10:00 - 10:45 „Mediacja rówieśnicza sposobem na rozwiązywanie konfliktów szkolnych” (warsztat, prowadzące: dr Katarzyna Jurewicz-Bakun, dr Anna Szafranek, sala 213, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 11:00 - 11:45 „Trudny klient w urzędzie - jak sobie radzić by nie stracić zimnej krwi” (warsztat, prowadzące: dr Katarzyna Jurewicz-Bakun, dr Anna Szafranek, sala 213, II piętro, ul. Akademicka 14)

Filologia angielska

  • godz. 10:00 - 10:45 „Thank you from the mountain” czyli o dosłowności w tłumaczeniach” (prowadzący: mgr Radosław Brzeziński, sala 211, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 11:00 - 11:45 „Tłumaczenie konferencyjne - jak rozpocząć przygodę z tłumaczeniem symultanicznym w kabinie” (prowadzący: dr Krzysztof Sitkowski, sala B2.5, II piętro, ul. Akademicka 1)
  • godz. 13:00 - 13:45 „Dlaczego upadł dom Usherów? Dlaczego literatura amerykańska jest przerażająca?” (prowadząca: mgr Joanna Włostowska, sala 211, II piętro, ul. Akademicka 14)

Prawo

  • godz. 10:00 - 10:45 „Symulacja rozprawy sądowej - rozwód” (prowadząca: mgr Magdalena Taraszkiewicz, sala symulacji rozpraw sądowych 207A; widownia w sali 207B  – 20 miejsc, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 11:00 - 11:45 „Przestępstwo i kara - ujęcie prawnokarne i kryminologiczne” (prowadząca: prof. dr hab. Mirosława Melezini, sala 214, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 14:00 - 14:45 „Prawa robotów, czyli regulacje dla sztucznej inteligencji” (prowadzący: dr Tomasz Machelski, sala 214, II piętro, ul. Akademicka 14)

Pedagogika

  • godz. 10:00 - 10:45 „Rewolucja edukacji w epoce cyfrowej” (prowadząca: dr Olga Modzelewska, sala 214, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 12:00 - 12:45 „Złe zachowanie z czego wynika” (prowadzący: dr Paweł Migała, sala 213, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 13:00 - 13:45 „Sztuczna inteligencja w edukacji” (prowadząca: dr hab. Sylwia Jaskuła – Korporowicz, profesor ANSŁ, sala 214, II piętro, ul. Akademicka 14)

Praca socjalna

  • godz. 11:00 - 11:45 „Socjologia edukacji- zawody przyszłości” (prowadzący: dr Tadeusz Kowalewski, sala 211, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 12:00 - 12:45 "Kto pyta, nie błądzi", czyli czego możemy nauczyć się od starożytnych filozofów? (prowadząca: dr Edyta Lichomska-Milewska, sala 214, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 14:00 - 14:45 „Problemy uzależnień - Wpływ reklamy napojów alkoholowych na zmiany konsumpcji” (prowadząca: dr Agnieszka Muzyk, sala 213, II piętro, ul. Akademicka 14)

Zarządzanie

  • godz. 12:00 - 12:45 „Sztuka negocjacji” (warsztat, prowadzący: dr Adam Miara, sala 211, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 13:00 - 13:45 „To co młode pokolenie ceni najbardziej Work-Life Balance” (prowadząca: mgr Marta Sosnowska, sala 213, II piętro, ul. Akademicka 14)
  • godz. 14:00 - 14:45 „Jak poradzić sobie z odkładaniem wszystkiego na później” (warsztat, prowadząca: mgr Karolina Krzykowska, sala 211, II piętro, ul. Akademicka 14)

Zostań studentem Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych na jeden dzień!

Zapraszamy!

Dwaj Policjanci z psami służbowymi stoją przed grupą studentów przed budynkiem Uczelni na ul. Akademickiej 14

Policja z bliska

Szczegóły
Opublikowano: 22 marzec 2022

Z zawodem i specyfiką pracy w Policji zapoznawali żaków funkcjonariusze Komendy Miejskiej Policji w Łomży.

Studenci kierunku Administracja I stopnia w ramach prowadzonych przedmiotów przez dr Katarzynę Jurewicz-Bakun „Prawne instrumenty przeciwdziałania patologiom społecznym” i dr Ewę Jakubiak „Służby, inspekcje i straże”, uczestniczyli w prelekcji z funkcjonariuszami Komendy Miejskiej Policji w Łomży: mł. asp. Karoliną Borawską i asp. sztab. Krzysztofem Mikuckim. W trakcie wizyty funkcjonariusze Policji przedstawili rolę i zadania Policji oraz warunki i korzyści z zatrudnienia w Policji. Ponadto zostały omówione formy przeciwdziałania przemocy w rodzinie stosowane przez Policję. Przed budynkiem Uczelni żacy mieli możliwość poznania specyfiki pracy przewodnika psa służbowego, które zostały przedstawione przez asp. Kamila Kosińskiego oraz asp. Mateusza Chaberek.

Studenci wykazali duże zainteresowanie poruszanymi kwestiami. Był czas na wyjaśnienie wątpliwości i pytania indywidualne.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że gościliśmy w gmachu naszej Uczelni przedstawicieli służb mundurowych. Była to dla Studentów nietypowa lekcja, pełna wiadomości i informacji zarówno już znanych jak i nowych.

Praktyczne zajęcia odbyły się 22 marca 2022 r.

Aktualności

Studenci w Auli 315. Na scenie Dyrektor Delegatury CBA

CBA w ANSŁ

Szczegóły
Opublikowano: 16 marzec 2022

Dyrektor Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Białymstoku oraz rekruterzy CBA z Warszawy przedstawili studentom Akademii Nauk Stosowanych w Łomży możliwości jakie niesie ze sobą służba w jej strukturach. Żacy poznali korzyści płynące z realizacji ścieżki kariery funkcjonariusza oraz pracownika cywilnego. Spotkanie było okazją do poznania organu administracji rządowej, etapów rekrutacji, korzyści płynących z pracy lub służby oraz bezpośredniej rozmowy z rekruterami.

Aktualności

dr Łukasz Buczkowski dr Ewa Jakubiak dr Katarzyna Jurewicz-Bakun w Alytaus Kolegija

Wyjazd szkoleniowy na Litwę

Szczegóły
Opublikowano: 14 luty 2022

Erasmus+ - Litwa

W dniach 19-20 stycznia 2022 roku pracownicy Zakładu Administracji (dr Ewa Jakubiak, dr Katarzyna Jurewicz-Bakun, dr Anna Szafranek oraz dr Łukasz Buczkowski) odwiedzili w ramach programu Erasmus+ uczelnię ALYTAUS KOLEGIJA/University of Applied Sciences – z którą PWSIiP w Łomży ma podpisana umowę partnerską.

Podczas wyjazdu szkoleniowego (STT), oprócz prezentacji ofert dydaktycznych obu Instytucji, pojawiły się propozycje współpracy i poszerzenia umiędzynarodowienia Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych w postaci m.in.:

  • Udziału studentów WNSiH w tzw. IP (Intensive programmes) realizowanych na ALYTAUS KOLEGIJA, w ramach których litewscy partnerzy chcieliby przyjąć studentów WNSiH (wraz z opiekunem). Program polega na 2-tygodniowej mobilności: tydzień pracy online + tydzień na Litwie. Do każdego programu (obszaru tematycznego) możliwe jest zakwalifikowanie 5 studentów wraz z opiekunem. Jest to bardzo ciekawa a jednocześnie krótka forma mobilności, która daje nie tylko wiele możliwości nawiązania współpracy, zdobycia doświadczenia, poszerzenia wiedzy, ale też poznania dobrych praktyk edukacyjnych. Zachęcamy serdecznie studentów do udziału w programie! W ramach Zakładu Administracji opiekę nad wyjeżdżającymi studentami zadeklarował dr Łukasz Buczkowski. Tematy poruszane w ramach programów zamieszczono w poniższej grafice:

Erasmus Intensive Programmes 2021 2022 Creation of digital Design products solving real world problems Laboratory of sustainable entrepreneurship to foster creativity and innovations Green tourism: heritage, natural resources in the household Creation and practical demonstration of e-advertising elements using RGB laser projectors

  • Udziału studentów i pracowników PWSIiP w Łomży w międzynarodowej interdyscyplinarnej konferencji naukowej (szczegóły poniżej). Koszt udziału w zaplanowanej na kwiecień konferencji jest niski, przy czym obrady pracowników naukowych zaplanowano w formie stacjonarnej, zaś studentów w formie zdalnej. Gorąco zachęcamy do udziału w wydarzeniu!

Science Week 11-15 April 2022

The exact genesis of science is unknown, its perspective that changes the face of the world in minutes and seconds is unpredictable. Manoeuvring between victories and losses, years of research and unexpected discoveries, we are part of this incredible world. It is important for us to turn matter or phenomena into miracles with the bonds of mind and wisdom and to be the creators of global science.

THEMATIC TRACS OF THE SCIENCE WEEK:

  • Sustainable environment, engineering and technologies
  • Business in a changing environment
  • Public health and wellness
  • Application of information technologies in studies and business

13 April 2022, 17 Studentu Street, Alytus

International research – practical conference: ROLE OF HIGHER EDUCATION IN SOCIETY: CHALLENGES, TENDENCIES, PERSPECTIVES 2022

Registration by 25 March 2022 at www.alytauskolegija.lt/tarptautine-konferencija

The articles prepared on the footing of the conference reports will be published in the academic journal “Role of Higher Education Institutions in Society: Challenges, Tendencies and Perspectives” (ISSN 2029- 9311) abstracted on the Index Copernicus International Journals Master List. Electronic publication will be issued after the conference by 1 July 2022 (paper version will not be printed).

14 April 2022

Virtual student applied research practical conference ROLE OF HIGHER EDUCATION IN SOCIETY: STUDENT APPLIED RESEARCH 2022
Registration by 25 March 2022 at www.alytauskolegija.lt/studentu-konferencija

The articles prepared on the footing of the conference reports will be published in the student applied research journal “Role of Higher Education Institutions in Society: Student Applied Research. Research Papers” (ISSN 278-35847) No 2. Electronic publication will be issued after the conference by 1 July 2022 (paper version will not be printed).

Raz jeszcze zachęcamy do działu w wydarzeniach, jak również w wyjazdach w ramach programu Erasmus+ dających możliwości nawiązania współpracy, zdobycia nowych doświadczeń, jak również poszerzenia wiedzy.

Nieocenione wsparcie w zakresie przygotowania do wyjazdu i pomoc w wypełnieniu wszelkich formalności oferują pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą, co znacznie ułatwia proces ubiegania się o udział w programie Erasmus+.

Aktualności

Grupa studentów w Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej

Wizyta w Sejmie

Szczegóły
Opublikowano: 02 luty 2022

W dniu 23 listopada 2021 r. studenci kierunku Administracja I i II stopnia w ramach realizowanego projektu „KPK - Kompleksowy Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży” POWR.03.05.00-00-Z040/17 uczestniczyli w wyjeździe studyjnych do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

Opiekunami  podczas wyjazdu studyjnego do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej były Panie dr Ewa Jakubiak oraz Pani dr Katarzyna Jurewicz-Bakun nauczycielki akademickie z Zakładu Administracji Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych.

Wizyta studyjna w Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej dała niepowtarzalną okazję studentom do zapoznania z praktycznym aspektem funkcjonowania administracji centralnej.  Studenci mieli możliwość zapoznania się ze strukturą organizacyjną oraz zasadami funkcjonowania Sejmu RP, poznać historię jego powstania jak i zobaczyć z bliska m.in. Sejmową Salę Posiedzeń czy Galerię Sejmu, w której odbywają się spotkania z dziennikarzami. Dowiedzieli się także jak wygląda proces legislacyjny aktów prawnych szczebla centralnego.

Studenci mieli także możliwość spotkania z Posłem na Sejm IX kadencji z ramienia Polskiego Stronnictwa Ludowego Panem Stefanem Krajewskim. Pan Poseł przeprowadził intrygującą i cenną lekcję o władzy ustawodawczej w Polsce jak również udzielił odpowiedzi na zdawane przez Studentów pytania za co serdecznie dziękujemy. 

Wyjazdy studyjne to innowacyjna metoda realizacji procesu uczenia się, zwłaszcza na kierunkach studiów o profilu praktycznym, dzięki której w większym stopniu możną połączyć naukę z praktyką stanowiącą nieodłączny element uczenia się. Studenci podczas takich wyjazdów uzupełniają i poszerzają wiedzę akademicką i praktyczną, dzięki czemu zdobywają kompleksowe wykształcenie, obecnie tak bardzo doceniane przez pracodawców.

Wyjazdy są bezpośrednio związane ze stanowiskami pracy, na których mogą pracować absolwenci konkretnego kierunku studiów. Podczas nich studenci poznają zróżnicowane miejsca pracy i uczą się od doświadczonych pracowników, biorąc udział w realizacji nowych zadań zwiększając swoje kompetencje i perspektywy zawodowe.

Szymon Konopka trzyma certyfikat w dłoniach

Kolejny sukces studenta PWSIiP

Szczegóły
Opublikowano: 05 styczeń 2022

Szymon Konopka z referatem „Europa Środkowo-Wschodnia i rzeczywistość geograficzna, historyczna, polityczna”, zajął III miejsce na Międzynarodowej Doktorancko - Studenckiej Konferencji Naukowej pt.: „Bezpieczeństwo Europy Środkowo-Wschodniej. Perspektywa narodowa i międzynarodowa”. Opiekunami merytorycznymi studenta kierunku Administracja były dr Ewa Jakubiak oraz dr Katarzyna Jurewicz-Bakun.

Konferencja odbyła się 8 grudnia na platformie MS Teams, a organizatorem było Koło Naukowe Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, we współpracy z Zakładem Systemów Bezpieczeństwa Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie w Instytucie Bezpieczeństwa i Obronności WLO WAT w Warszawie. W konferencji łącznie udział wzięły 162 osoby z Polski, krajów Unii Europejskiej, reprezentujące 36 podmiotów.

Pracownia komputerowa B0.4

Jak atrakcyjnie i skutecznie wychowywać dzieci i młodzież w przestrzeni wirtualnej?

Szczegóły
Opublikowano: 14 grudzień 2021

To główny cel projektu Wychowanie w świecie wirtualnym – popularyzacja wiedzy wśród rodziców i nauczycieli, który realizować będzie Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. Na realizację tego projektu Wydział otrzymał dofinansowanie z Ministerstwa Edukacji i Nauki.

- Współczesna przestrzeń obecności człowieka została poszerzona o wymiar określany w literaturze jako wirtualny. Obecnie coraz więcej obszarów aktywności ludzkiej przenosi się do tej nowej przestrzeni, w tym również wychowanie i kształcenie - wyjaśnia Dziekan WNSiH dr hab. Sylwia Jaskuła-Korporowicz, prof. PWSIiP, a jednocześnie kierownik projektu i dodaje: - Szkoły są coraz lepiej wyposażone technicznie, wdrażają coraz lepsze rozwiązania pracy zdalnej zapewniające coraz wyższy poziom bezpieczeństwa pracy. Wciąż jednak brakuje odpowiednio zaprojektowanych i realizowanych w wymiarze wirtualnym procesów wychowawczych.

PWSIiP w Łomży wychodzi naprzeciw potrzebom rodziców i nauczycieli i zrealizuje projekt. Przez najbliższe dwa lata organizowane będą warsztaty, konferencje naukowe oraz opracowane zostaną dwie książki upowszechniające wiedzę o procesach wychowawczych w przestrzeni wirtualnej. Powstanie także film informacyjno - profilaktyczny, który zostanie rozesłany do szkół.

- Wiedza na temat hybrydalnego podejścia do tego procesu pozwoli na przedstawienie, z jednej strony różnić pomiędzy tymi wymiarami, a z drugiej wskaże na istotne znaczenie praktycznych umiejętności w zakresie  wzajemnego wzmacniania się i dopełniania "realnego oraz wirtualnego" procesu wychowania - wyjaśnia Dziekan WNSiH.

Realizacja projektu otrzymała wsparcie z Ministerstwa w wysokości 163 tysięcy złotych.

Na pierwszym planie widoczny laptop. Na ekranie widoczne dwie prelegentki. Na drugim planie widoczni uczestnicy wydarzenia siedzący w auli.

(de)profesjonalizacja pracy pracownika socjalnego – Dzień Pracownika Socjalnego 2021

Szczegóły
Opublikowano: 14 grudzień 2021

21 listopada 2021 roku odbyły się obchody z okazji Dnia Pracownika Socjalnego w siedzibie PWSIiP w Łomży pod hasłem: „(de)profesjonalizacja pracy pracownika socjalnego”. W spotkaniu hybrydowo uczestniczyło 38 osób. Wśród zaproszonych gości byli pracownicy MOPR-u w Kielcach oraz PCPR-u w Łomży, ŚDPS w Łomży, GOPS-u w Łomży – przedstawiciele Rady Praktyków przy kierunku Praca Socjalna. Obecni byli również słuchacze VII edycji szkolenia specjalizacyjnego z zakresu Organizacji Pomocy Społecznej, studenci VI semestru na kierunku Praca socjalna, studenci z Koła Naukowego Badań Społecznych oraz pracownicy badawczo-dydaktyczni Zakładu Pracy Socjalnej. Spotkanie moderował dr Tadeusz Kowalewski – Kierownik Zakładu Pracy Socjalnej.

Głównym wątkiem dyskursu, była rola pracownika socjalnego w Polsce, odnosząca się do problematyki profesjonalizacji, kompetencyjności pracowników socjalnych oraz do zagadnień związanych z ich kształceniem, a także szeregiem wyzwań, jakie przed nimi stoją. W Polsce do 1998 roku opieka społeczna należała do systemu zadań państwa, które w znaczeniu potocznym oznaczało „lokalną instytucję zajmującą się pomocą środowiskową”. Działania opieki społecznej miały na celu zaspokojenie potrzeb materialnych, czyli wsparcie finansowe obywateli, nie uwzględniając przy tym nakładu na pracę socjalną z podopiecznym. Proces profesjonalizacji pracowników socjalnych nastąpił po 1989 roku w wyniku przemian ustrojowych, gospodarczych i społeczno-politycznych Polski, określanych mianem transformacji systemowej i jest realizowany do chwili obecnej.

Kolejnym wątkiem, jaki został poruszony jest problem związany ze stereotypowym kojarzeniem zawodu pracownika socjalnego przede wszystkim z instytucją pomocy społecznej, a nie z pracą socjalną, której praktykowanie stanowi o jego istocie. Stygmatyzacja i stereotypowa postawa klienta pomocy społecznej sprawia, że postrzega on pracownika socjalnego pod względem korzyści. Należy więc zmienić podejście klienta pomocy społecznej do roli pracownika socjalnego.

Następnie, poruszonym tematem była konieczność decentralizacji pomocy społecznej. Model pomagania w pomocy społecznej na przełomie 25 lat zmienia się. Tak więc ćwierć wieku temu opierał się tylko na ramach pomocy finansowej, obecnie do Polski przybywa model decentralizacji pomocy społecznej, która ma polegać na nowych modelach pomagania. Przy decentralizacji pomocy społecznej należy po pierwsze wziąć pod uwagę potrzeby osób zgłaszających się po pomoc, ponieważ pomoc nie może być im na siłę narzucona tylko adekwatna do oczekiwań osoby zainteresowanej. Po drugie, należy wziąć pod uwagę fakt, iż zawód pracownika socjalnego wymaga szczególnych umiejętności i predyspozycji, niestety nie każdy je posiada.

W trakcie spotkania wielokrotnie podkreślano, że aby zawód pracownika socjalnego był zawodem szanowanym, to sam pracownik musi być odpowiednio wykształcony i przygotowany, a także posiadać przynajmniej elementarną wiedzę z zakresu innych nauk społecznych (takich jak psychologia, socjologia, nauka o zdrowiu), stale pogłębiać wiedzę z zakresu prawa. Dodatkowo musi być budowany prestiż zawodu. Zdobytą wiedzę i umiejętności należy permanentnie ubogacać i pogłębiać, rozwijać i praktykować. Należy też niwelować stereotypy dotykające roli i pracy pracownika socjalnego przyznającego tylko pomoc finansową. Pracownicy socjalni, to bez wątpienia model pracy praktycznej i należy dbać o to, aby ich wiedza była pogłębiana na bieżąco. Potrzeby społeczeństwa ulegają ciągłym zmianom i wypracowanie odpowiedniego modelu pomocy wymaga specjalizacji i nowych form w rozwiazywaniu problemów. Wprowadzenie szeregu nowych programów sprawiło, że wielu rodzinom poprawiła się sytuacja materialno-bytowa, ale nie nauczyło to ich nadal radzenia sobie z rozwiazywaniem problemów własnym działaniem.

Na zakończenie omawiano nowy model podejścia w pomocy społecznej, który powinien opierać się na pomocy aktywizacyjnej, a nie opiekuńczej. Zakłada się również aktywizację osób z niepełnosprawnościami i ich rozwój. Uważa się, że aktywność zawodowa i praca przyczyni się do zmiany funkcjonowania osób chorych.

Spotkanie zakończyło się podsumowaniem, iż decentralizacja pomocy społecznej może zdać rację bytu wówczas, gdy praca socjalna będzie na takim poziomie rozwinięta i wyspecjalizowana, aby była w stanie odróżnić problemy i potrzeby osób zgłaszających się po pomoc.

Sprawozdanie: Ewa Remiszewska – Koło Naukowe Badań Społecznych

Zdjęcia: dr Tadeusz Kowalewski

Aktualności

  1. Studentki pedagogiki na „Dniu osób z niepełnosprawnością”
  2. Studiuj prawo w Łomży
  3. Obrony 2021
  4. Specjaliści od transportu i kadr – ze świadectwami

Strona 17 z 29

  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Kontakt

Dziekanat

pok. nr 228
ul. Akademicka 14 (IIp.)

Sprawy studenckie
T: 86 215 59 59

Plany zajęć
T: 86 215 54 86
wnshdziekanat@al.edu.pl

Sekretariat Wydziału

pok. nr 220
ul. Akademicka 14 (IIp.)
T: 86 215 66 04
jkonopka@al.edu.pl

soneta baner szkolimy w oparciu o system enova
  • Studia I stopnia

  • Administracja
  • Automatyka i robotyka
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Dietetyka
  • Filologia angielska
  • Informatyka
  • Kosmetologia
  • Logistyka
  • więcej
  • Studia II stopnia

  • Administracja
  • Informatyka
  • Pielęgniarstwo
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Zarządzanie
  • Studia jednolite magisterskie

  • Fizjoterapia
  • Prawo
  • Studia podyplomowe

  • Master of Business Administration
  • Mediacje i negocjacje
  • Rachunkowość i finanse
  • Transport drogowy
  • Wycena nieruchomości
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
  • więcej
  • Kursy i szkolenia

  • Certyfikat Pearson Test of English
  • Kursy językowe
  • Kursy maturalne
  • Mała księgowość z wykorzystaniem programu komputerowego
  • Organizacja Pomocy Społecznej
  • więcej

    Kontakt

  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Akademicka 14, 18-400 Łomża
  • +48 86 215 66 04
  • wnsh@al.edu.pl
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Facebook
Copyright @2025 - Akademia Łomżyńska - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie - Dział Systemów Komputerowych
Deklaracja dostępności - USOSweb - Kontakt