Przejdź do głównego menu
Przejdź do treści
Przejdź do mapy serwisu
  • Strona główna AŁ
  • Wydział Nauk o Zdrowiu
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Wydział Nauk Informatyczno-Technologicznych
  • USOS
  • Ikona tłumacza języka migowego
  • Film o uczelni z tłumaczem języka migowego
  • Film o projekcie Dostępna i bez barier z audiodeskrypcją
  • EN

Logo Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych

  • Wydział
  • Kandydat
  • Student
  • Absolwent
  • Aktualności
  • Władze Wydziału
  • Rada Wydziału
  • Akty prawne
    • Uchwały Rady Wydziału 2017
    • Uchwały Rady Wydziału 2018
    • Uchwały Rady Wydziału 2019
  • Struktura organizacyjna
    • Katedra Ekonomii i Finansów
    • Zakład Filologii Angielskiej
    • Zakład Pedagogiki
    • Zakład Pracy Socjalnej
  • Jakość kształcenia
    • Wydziałowa Komisja ds. JK
    • Prace dyplomowe
    • Praktyki studenckie
    • Hospitowanie zajęć
    • Współpraca z otoczeniem zewnętrznym
    • Roczne raporty samooceny
  • Kontakt
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Wydział
  3. Akty prawne
  4. Uchwały Rady Wydziału 2017

Uchwały Rady Wydziału 2017

Spis Uchwał Rady Wydziału z dnia 14 września 2017 r.

Nr Uchwały

W sprawie

1/2017

przyjęcia porządku obrad

2/2017

powołania Komisji Skrutacyjnej do ustalenia wyników  głosowania w sprawach osobowych

3/2017

wyrażenia opinii o utworzeniu Katedry Prawa i Administracji

4/2017

wyrażenia opinii o utworzeniu Zakładu Przedsiębiorczości

5/2017

wyrażenia opinii o utworzeniu Zakładu Badań Społecznych

6/2017

wyrażenia opinii o utworzeniu Zakładu Badań Filologicznych

7/2017

wyrażenia opinii  o  powołaniu Pani prof. dr hab. Joanny M. Salachny na  Kierownika Katedry Prawa i Administracji

8/2017

wyrażenia opinii  o  powołaniu Pana dr Dariusza Perło na  Kierownika Zakładu Przedsiębiorczości

9/2017

wyrażenia opinii  o  powołaniu Pana dr Tadeusza Kowalewskiego na  Kierownika Zakładu Badań Społecznych

10/2017

wyrażenia opinii  o  powołaniu Pani dr Natalii Malenko na  Kierownika Zakładu Badań Filologicznych

Spis Uchwał Rady Wydziału z dnia 8 listopada  2017 r.

Nr Uchwały

W sprawie

11/2017

zasad sporządzania protokołów z posiedzeń Rady Wydziału

12/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej wyboru przedstawiciela nauczycieli akademickich Wydziału do Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia

13/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej wyboru przedstawiciela nauczycieli akademickich Wydziału do Komisji Dyscyplinarnej Uczelni dla Studentów

14/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej wyboru przedstawiciela nauczycieli akademickich Wydziału do Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej Uczelni dla Studentów

15/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej wyboru przedstawicieli nauczycieli akademickich Wydziału do Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich

16/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej wyboru przedstawicieli nauczycieli akademickich  do Wydziałowej Komisji ds. Oceny Nauczycieli Akademickich

17/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej zatrudnienia pracownika w niepełnym wymiarze czasu pracy w Zakładzie Badań Filologicznych

18/2017

wyrażenia opinii  dotyczącej zatrudnienia pracownika w pełnym wymiarze czasu pracy w Katedrze Prawa i Administracji

19/2017

przyjęcia programu szkolenia „Rozwiązywanie sporów w firmie” w Katedrze Prawa i Administracji

20/2017

przyjęcia programu szkolenia „Dialog i komunikacja w pracy” w Katedrze Prawa  i Administracji

21/2017

przyjęcia programu szkolenia „Podstawy negocjacji” w Katedrze Prawa i Administracji

22/2017

przyjęcia programu szkolenia „Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne – nowa perspektywa” w Katedrze Prawa i Administracji

23/2017

przyjęcia programu szkolenia „Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce” w Katedrze Prawa i Administracji

24/2017

przyjęcia programu szkolenia  „Prawo spółek 2017” w Katedrze Prawa i Administracji

25/2017

przyjęcia programu kursu „Komunikacja i rozwiązywanie problemów w życiu codziennym, w pracy, w biznesie” w Katedrze Prawa i Administracji

26/2017

przyjęcia programu kursu „ABC efektywnej przedsiębiorczości” w Katedrze Prawa
i Administracji

27/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Mediacje i negocjacje” w Katedrze Prawa i Administracji

28/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „ABC przedsiębiorstwa czyli jak założyć i efektywnie prowadzić własny biznes” w Katedrze Prawa i Administracji

29/2017

przyjęcia programu szkolenia „Mała księgowość z wykorzystaniem programu komputerowego” w Zakładzie Przedsiębiorczości

30/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Studia Podyplomowe Menedżerskie” w Zakładzie Przedsiębiorczości

31/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Zarządzanie projektami”w Zakładzie Przedsiębiorczości

32/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Menedżer jakości” w Zakładzie Przedsiębiorczości

33/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Zarządzanie w ochronie zdrowia” w Zakładzie Przedsiębiorczości

34/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Przyroda” w Zakładzie Badań Społecznych

Spis Uchwał Rady Wydziału z dnia 6 grudnia 2017 r.

Nr Uchwały

W sprawie

35/2017

logo Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych

36/2017

określenia składu Komisji ds. Badań Naukowych  Wydziału Nauk Społecznych
i Humanistycznych

37/2017

Regulaminu praktyk zawodowych na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych

38/2017

powołania Rady Praktyków przy Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych

39/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” w Katedrze Prawa i Administracji

40/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Zarządzanie kapitałem ludzkim” w Katedrze Prawa i Administracji

41/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Edukacja dla bezpieczeństwa” w Katedrze Prawa i Administracji

42/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Kwalifikacje pedagogiczne” w Zakładzie Badań Społecznych

43/2017

przyjęcia efektów kształcenia oraz programu studiów podyplomowych „Edukacja Integracyjna i Włączająca” w Zakładzie Badań Społecznych



Kontakt

Dziekanat

pok. nr 228
ul. Akademicka 14 (IIp.)

Sprawy studenckie
T: 86 215 59 59

Plany zajęć
T: 86 215 54 86
wnshdziekanat@al.edu.pl

Sekretariat Wydziału

pok. nr 220
ul. Akademicka 14 (IIp.)
T: 86 215 66 04
jkonopka@al.edu.pl

soneta baner szkolimy w oparciu o system enova
  • Studia I stopnia

  • Administracja
  • Automatyka i robotyka
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja żywności
  • Dietetyka
  • Filologia angielska
  • Informatyka
  • Kosmetologia
  • Logistyka
  • więcej
  • Studia II stopnia

  • Administracja
  • Informatyka
  • Pielęgniarstwo
  • Technologia żywności i żywienie człowieka
  • Zarządzanie
  • Studia jednolite magisterskie

  • Fizjoterapia
  • Prawo
  • Studia podyplomowe

  • Master of Business Administration
  • Mediacje i negocjacje
  • Rachunkowość i finanse
  • Transport drogowy
  • Wycena nieruchomości
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - kadry i płace
  • więcej
  • Kursy i szkolenia

  • Certyfikat Pearson Test of English
  • Kursy językowe
  • Kursy maturalne
  • Mała księgowość z wykorzystaniem programu komputerowego
  • Organizacja Pomocy Społecznej
  • więcej

    Kontakt

  • Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
  • Akademicka 14, 18-400 Łomża
  • +48 86 215 66 04
  • wnsh@al.edu.pl
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Logo Facebook
Copyright @2025 - Akademia Łomżyńska - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie - Dział Systemów Komputerowych
Deklaracja dostępności - USOSweb - Kontakt