
Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Akademii Łomżyńskiej
Akademia Łomżyńska działając na podstawie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. z 2025 r. poz. 228, z późn. zm.) informuje, że posiada zbędne i zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego z przeznaczeniem do nieodpłatnego przekazania innej jednostce lub jednostce samorządu terytorialnego, sprzedaży lub darowizny.
1. Zainteresowani nabyciem w drodze zakupu poszczególnych składników majątku ruchomego mogą składać pisemne wnioski zawierające:
- dane oferenta,
- wykaz składników majątku ruchomego objętych ofertą (nr inwentarzowy, nazwa),
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników majątku lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
- telefon kontaktowy.
2. Podmioty wymienione w § 38 ust. l ww. Rozporządzenia Rady Ministrów, zainteresowane otrzymaniem składników majątku ruchomego w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać wnioski zawierające:
- nazwę, siedzibę i adres jednostki sektora finansów publicznych lub państwowej osoby prawnej,
- informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę wraz z uzasadnieniem nieodpłatnego przekazania,
- wskazanie składnika majątku ruchomego, o który występuje jednostka ( nr inwentarzowy, nazwa),
- oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
- telefon kontaktowy.
3. Podmioty wymienione w § 39 ust. l ww. Rozporządzenia Rady Ministrów, zainteresowane nabyciem składników majątku ruchomego w formie darowizny, mogą składać pisemne wnioski zawierające:
- nazwę, siedzibę i adres jednostki wymienionej w § 39 ust. l ww. Rozporządzenia,
- statut,
- informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,
- wskazanie składnika majątku ruchomego, o który występuje jednostka ( nr inwentarzowy, nazwa),
- uzasadnienie potrzeby dokonania darowizny,
- zobowiązanie do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny,
- telefon kontaktowy.
Wzory wniosków dla podmiotów zainteresowanych nabyciem, nieodpłatnym przekazaniem bądź darowizną w/w składników majątku ruchomego stanowią odpowiednio załączniki nr 1, 2 i 3 do niniejszej informacji.
Wnioski należy składać na adres Akademia Łomżyńska, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża lub elektronicznie na adres mailowy: sekretariat@al.edu.pl w terminie do dnia 30.05.2025
Brak odpowiedzi w podanym terminie traktowany będzie jako brak zainteresowania powyższą ofertą.
Zgodnie z § 7 ust.2 w/w Rozporządzenia Rady Ministrów, w każdej z powyższych procedur, w pierwszej kolejności uwzględnia się potrzeby jednostek sektora finansów publicznych (niezależnie od kolejności złożenia wniosków).
Szczegółowych informacji udzielają:
Wykaz 1 - Jacek Chludziński, tel.: 86 215 66 09, e-mail jchludzinski@al.edu.pl
Wykaz 2 - Marcin Trojanowski, tel.:86 216 31 65, e-mail: ds@al.edu.pl
Wykaz 3 - Magdalena Trojanowska, tel.:86 216 31 53, e-mail: lms@al.edu.pl
- Wykaz 1 Informacja o zbędnych składnikach - Akademicka.docx
- Wykaz 2 Informacja o zbędnych składnikach - Dom Studenta.docx
- Wykaz 3 Informacja o zbędnych składnikach - LMS.docx
- Zalącznik nr 1 Wniosek o sprzedaż.docx
- Załącznik nr 2 Wniosek o nieodpłatne przekazanie.docx
- Załącznik nr 3 Wniosek o darowiznę.docx
Wytworzył: | Dyrektor administracyjny |
Dokument z dnia: | 2025-05-19 |
Opublikował: | Laskowski Leszek |
Publikacja z dnia: | 2025-05-19 12:36:59 |
Wersja dokumentu: | 1 |
Ilość wyświetleń: | 25 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii Zbędne/zużyte składniki majątku