Lokalizacja |
Polska |
Nr ref. |
55/25 |
Typ oferty |
Praca |
| Biuro Karier i Kształcenia Ustawicznego Akademia Łomżyńska | |
Planer Finansowy – Zawód XXI w.
Zainwestuj w siebie – rozwijaj się i zarabiaj więcej! Już od pierwszych dni w Investment Partners oferujemy Ci pełne wdrożenie, kompleksowe szkolenia i indywidualne wsparcie. To
nie tylko start w nowym zawodzie, ale realna szansa na poprawę Twojej sytuacji finansowej. Wiedza, którą zdobędziesz, przyniesie Ci korzyści nie tylko zawodowe – ale także osobiste. Cenisz swobodę działania, chcesz się rozwijać i czerpać realne korzyści ze swojej pracy? Zostań częścią naszego zespołu jako planer finansowy w Investment Partners – a droga do stanowiska menedżera może być bliżej, niż myślisz! Jako firma jesteśmy pionierami branży planowania finansowego w Polsce.
Czym zajmuje się planer finansowy?
- przeprowadza analizę sytuacji finansowej klienta, a także poznaje jego cele i potrzeby,
- opracowuje i prezentuje klientowi indywidualny plan finansowy,
- regularnie monitoruje sytuację finansową swoich klientów i w razie potrzeby aktualizuje
założenia planu, - dba o pozytywne doświadczenie klienta oraz dobry wizerunek firmy.
Sprawdź, czy poniższe stwierdzenia są o Tobie:
- Praca na etacie nie jest dla Ciebie – cenisz elastyczność i niezależność.
- Czujesz, że Twoje umiejętności i ambicje nie przekładają się na zarobki lub możliwości awansu.
- Doskonale odnajdujesz się w kontaktach z ludźmi, potrafisz słuchać i dzielić się wiedzą z pasją i zaangażowaniem. Umiesz inspirować innych.
Forma zatrudnienia:
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (Poznań) – zależnie od Twoich preferencji,
- umowa zlecenie lub B2B.
Wynagrodzenie:
- prowizyjne (bez podstawy), zależne od wyników oraz stanowiska. Średnie miesięczne zarobki:
o początkujący: 4 200 zł,
o doświadczeni: 16 000 zł,
o kadra managerska: 25 000 zł. - dodatkowo: system bonusów i konkursy sprzedażowe (w tym wyjazdy zagraniczne).
Wdrożenie i plan kariery:
- jasno określona ścieżka kariery i przejrzysty system prowizji – u nas finanse to temat otwarty,
- możliwość wyboru kierunku kariery: planer finansowy (praca z klientem) lub manager zespołu (rekrutacja, szkolenie i zarządzanie zespołem),
- droga od planera do managera jest jasno wytyczona i realna do osiągnięcia – niezależnie od Twojego wcześniejszego doświadczenia,
- kompleksowe wdrożenie do zawodu – szkolenia, materiały, wsparcie managera tak długo, jak tego potrzebujesz,
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- niekaralność,
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Mile widziane (jeśli spełniasz min. 3 z tych warunków – jesteś idealnym kandydatem!):
- świetne umiejętności komunikacyjne,
- pewność siebie i umiejętność budowania pozytywnych relacji,
- dobra organizacja pracy, punktualność, praca z kalendarzem,
- doświadczenie w finansach, sprzedaży, obsłudze klienta lub na stanowisku managerskim.
Wierzymy, że ambicja i chęć do działania to klucz do sukcesu. Jeśli to Twoje cechy – wyślij nam swoje CV i zacznij budować swoją lepszą przyszłość finansową już dziś!
Oddzwonimy w ciągu 48h. Jeżeli taka forma współpracy Ci odpowiada, wyślij nam swoje zgłoszenie już teraz!
e-mail:
telefon: 508 113 910
____
Osoby zainteresowne ofertą prosimy równiweż o przesłanie CV do Biura Karier i Kształcenia Ustawicznego AŁ i zamieszczenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Karier i Kształcenia Ustawicznego AŁ dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), tym także dla celów promocyjnych i marketingowych Akademii Łomżyńskiej."
Informujemy, iż:
- Biuro Karier i Kształcenia Ustawicznego AŁ prowadzi Agencję Zatrudnienia nr 6596 i prowadzi pośrednictwo pracy, tym samym ww. oferta nie jest aplikacją na stanowisko do naszego biura.
- Otrzymane CV jest przechowywanew naszym biurze do końca roku kalendarzowego.
- Osoby, które przesłały swoje CV do Biura Karier i Kształcenia Ustawicznegor AŁ będą cyklicznie otrzymywać aktualne oferty pracy na podany adres e-mail.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ADMINISTRATORA DANYCH
W związku z rozpoczęciem z dniem 25.05.2018 r. stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej Rozporządzenie), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Łomżyńska z siedzibą w Łomży, ul. Akademicka 14, zwanym dalej AŁ, tel. 86 215 54 98, e – mail:
2. Inspektor ochrony danych osobowych: Andrzej Danielewski-Danielewicz,
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z rekrutacją. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Kodeks Pracy oraz Pani/Pana zgoda - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do końca roku kalendarzowego.
6. PWSIiP zapewnia Pani/Panu realizację uprawnień wynikających z RODO, tzn. umożliwia wgląd do Pani/Pana danych osobowych i ich poprawianie, sprostowanie, żądanie ograniczenia przetwarzania, żądanie realizacji prawa do przenoszenia danych, realizacja prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz usunięcia danych.
7. Jeżeli wyraził/a Pan/Pani zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie.
8. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, skutkiem nieudostępnienia danych osobowych będzie brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
