Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2023


Zarządzenie Nr 64/2023 w sprawie: zmiany struktury organizacyjnej Akademii Łomżyńskiej

To jest archiwalna wersja z dnia 2023-09-05 14:09:33.

Na podstawie § 53 oraz § 54 ust.3 Statutu Akademii Łomżyńskiej zarządza się, co następuje:
§ 1
1. Z dniem 15 września 2023 r. w Akademii Łomżyńskiej dokonuje się następujących zmian w strukturze organizacyjnej:
1/  tworzy się Wydział Prawa i Administracji w ramach którego prowadzone będą następujące kierunki studiów:
a/  Prawo, jednolite studia magisterskie,
b/  Administracja, studia I stopnia,
c/  Administracja, studia II stopnia;

2/ studenci kierunków: Prawo jednolite studia magisterskie, Administracja studia I stopnia oraz Administracja studia II stopnia przypisani do Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych stają się studentami Wydziału Prawa i Administracji;

3/  w Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych prowadzone będą kierunki:
a/  Zarządzanie, studia I stopnia,
b/  Zarządzanie, studia II stopnia,
c/  Filologia angielska, studia I stopnia,
d/  Pedagogika, studia I stopnia,
e/  Praca Socjalna, studia I stopnia;

4/ likwiduje się Zakład Prawa oraz Zakład Administracji w Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych;

5/ tworzy się Zakład Prawa i Administracji w Wydziale Prawa i Administracji;

6/ pracownicy przypisani do dotychczasowych: Zakładu Prawa i Zakładu Administracji przypisani zostają odpowiednio do Zakładu Prawa i Administracji Wydziału Prawa i Administracji;

7/ Katedra Nauk Prawnych oraz Centrum Mediacji funkcjonujące w strukturze Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych stają się jednostkami organizacyjnymi Wydziału Prawa i Administracji.

2. Zobowiązuje się poszczególnych kierowników jednostek organizacyjnych Akademii Łomżyńskiej do opracowania oraz dostosowania do zmian struktury organizacyjnej Uczelni wszelkich wewnętrznych aktów normatywnych Uczelni, dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy pracowników, dokumentacji studenckiej oraz dokonania niezbędnych zmian w wykazach, rejestrach, tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej Uczelni do dnia 31 października 2023r.

3. Zobowiązuje się  Uczelnianą  Komisję Wyborczą AŁ do przeprowadzenia wszelkich niezbędnych czynności wyborczych dotyczących wyborów uzupełniających do Senatu Uczelni na kadencję 2020-2024 do dnia 30 listopada 2023 r.

4. Struktura Organizacyjna Akademii Łomżyńskiej po zmianach określonych w ust. 1 stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
dr hab. Dariusz Surowik, prof. AŁ



 

Załączniki:
  1.   Zarz_Nr_64_2023.pdf
  2.   Schemat organizacyjny.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2023-09-05

Opublikował: Monika  Lisiecka

Publikacja z dnia: 2023-09-05 14:09:33

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 90


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3