Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2011


Zarządzenie Kanclerza PWSIiP w Łomży nr 25/11 w spr. przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury....

ZARZĄDZENIE nr25/11
KANCLERZA  PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY INFORMATYKI i PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w ŁOMŻY
z dnia 16 maja 2011r.

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury nieruchomości PWSIiP w Łomży oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej i Komisji Spisowych

Na podstawie§ 67 ust. 2 pkt.2 Statutu  PWSIiP w Łomży w zw. z §  § 69 ust. 1 pkt. 2 e i ust 2 pkt 23  Regulaminu Organizacyjnego PWSIiP w Łomży  oraz rozdz. II pkt 3 Instrukcji Inwentaryzacyjnej, celem zapewnienia funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej zarządzam, co następuje:

§1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji okresowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych stanowiących własność PWSIiP w Łomży wg stanu księgowego na dzień 31.05.2011 r. w terminach określonych w załączniku nr 1 do zarządzenia.

§2
Termin rozpoczęcia i zakończenia inwentaryzacji drodze spisu z natury ustala się odpowiednio na 01.06.2011 r. i 30.07.2011 r. wg opracowanego harmonogramu realizacji zadań – załącznik nr 1.

§3
Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1)    Aldona Chojnowska – przewodniczący,
2)    Tomasz Skrodzki – członek,
3)    Marta Milewska – członek,
oraz Zespoły Spisowe do przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, stanowiących własność PWSIiP w Łomży, a składach:
Zespół nr 1
1)    Edyta Michalak – przewodniczący
2)    Mariusz Dąbrowski – członek,
3)    Marlena Włodkowska – członek,
Zespół nr 2
1)    Bogumiła Boć – Chojnowska – przewodniczący,
2)    Aneta Świderska – członek,
3)    Izabela Nowakowska – członek,
Zespół nr 3
1)    Krystyna Piątek – przewodniczący,
2)    Ewa Zawłocka – członek,
3)    Katarzyna Skrodzki – członek.

§4
Kwestorowi PWSIiP w Łomży polecam:
1)    przeprowadzenie instruktażu dla skaldów Komisji Inwentaryzacyjnej i spisowych oraz dla osób odpowiedzialnych materialnie za mienie,
2)    przygotowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia inwentaryzacji,
3)    wydać przewodniczącemu Komisji ponumerowane i zaewidencjonowane arkusze spisowe,
4)    przygotowanie dokumentacji materiałowej,
5)    sprawowanie ciągłego nadzoru nad przebiegiem inwentaryzacji.

§5
Zadaniem Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej jest:
1)    ustalenie harmonogramu i zakresu spisu z natury,
2)    przeszkolenie osób biorących udział w spisie z natury,
3)    przeprowadzenie weryfikacji danych z arkuszy spisowych z aktualnym stanem ewidencji księgowej,
4)    przygotowanie dokumentacji przebiegu i rozliczenie inwentaryzacji,
5)    gospodarowanie arkuszami spisu z natury,
6)    kontrola przebiegu spisu z natury,
7)    ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i przedkładanie wniosków w sprawie ich rozliczenia,
8)    sporządzenie i przedłożenie Kanclerzowi całościowego sprawozdania z przebiegu spisu inwentaryzacyjnego nieruchomości.

§6
Zadaniem Komisji Spisowych jest:
1)    zapoznanie się z obowiązującą instrukcją inwentaryzacyjną oraz udział w szkoleniu przed inwentaryzacyjnym,
2)    pobranie przed rozpoczęciem spisu arkuszy spisu z natury,
3)    pobranie od osób materialnie odpowiedzialnych oświadczeń wstępnych i końcowych,
4)    przeprowadzenie spisu z natury w określonym terminie i na wyznaczonym polu spisowym,
5)    ustalenie rzeczywistej ilości poszczególnych składników majątku poprzez ich przeliczenie, zmierzenie oraz ujęcie ustalonej ilości w arkuszu spisu z natury,
6)    terminowe przekazanie wypełnionych arkuszy spisu z natury przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej oraz wszelkich informacji o stwierdzonych w toku czynności spisowych nieprawidłowościach, zwłaszcza w zakresie gospodarki składnikami majątku i zabezpieczenie ich przed zniszczeniem lub zagarnięciem.

§7
1.    Zobowiązuje się Przewodniczących poszczególnych Komisji Spisowych do przedłożenia Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej sprawozdania z prac do dnia 29.07.2011 r.
2.    Zobowiązuje się Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do przedłożenia Kanclerzowi całościowego sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji do dnia 30.07.2011 r.
3.    Dokumenty dotyczące rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów winny być dostarczone Kwestorowi w terminach ustalonych w harmonogramie.
4.    Osoby powołane na członków zespołu ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

  §8
1.    Odpowiedzialnym za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.
2.    Arkusze spisowe wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
3.    Zobowiązuję osoby prowadzące ewidencję mienia do uzgodnienia stanu z ewidencją księgową (osobę prowadzącą księgi inwentarzowe) oraz uporządkowania magazynów, obiektów, składowisk itp. przed spisem z natury.

§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
    
Kanclerz
(-) mgr Henryk Trojanowski




 

Załączniki:
  1.   Zarz_Kanc_25_11.pdf
Wytworzył:   Kanclerz

Dokument z dnia:2011-05-16

Opublikował: Ewa  Zawłocka

Publikacja z dnia: 2011-10-24 15:04:20

Wersja dokumentu: 2

Ilość wyświetleń: 1592


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3